آ
-
آیتی زاده، آنیسا
بررسی سنگنگارههای باستانی اسبقته یزد [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 81-95]
ا
-
اسماعیلی جاغرق، مرضیه
ازاره، محافظی زیبا بر دیوارهای گذشته [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 49-63]
-
افضل طوسی، عفت السادات
تأثیر سبکهای موسیقی بر طراحی گرافیک (مطالعه موردی: طراحی جلد آثار موسیقایی) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 33-49]
پ
-
پاکزاد، زهرا
نگاهی به شیوههای شکلگیری نگارههای شاهنامه رشیدا [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
ح
-
حسنوند، محمد کاظم
بررسی نقشمایه گل لوتوس در هنر مصر، ایران و هند [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 22-40]
ر
-
رضایی، مریم
نورپردازی کیفی و فرآیند ادراک، عوامل مؤثر در طراحی نورپردازی و تبیین شاخصهای اصلی در فرآیند طراحی با اتکا به مدل M-R در نظریۀ روانشناسی محیطی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 40-52]
ز
-
زهبری، زهره
معرفی آثار صخرهای نویافته با کاربری تدفینی از بویراحمد [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
ش
-
شادابفر، مریم
بررسی تزئینات آهکبری در حمامهای شاخص دوره صفویه، زندیه و قاجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 63-81]
-
شجاع نوری، نیکو
ازاره، محافظی زیبا بر دیوارهای گذشته [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 49-63]
ع
-
علمداری، کوروش
معرفی آثار صخرهای نویافته با کاربری تدفینی از بویراحمد [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
ف
-
فرضی، روناک
تأثیر سبکهای موسیقی بر طراحی گرافیک (مطالعه موردی: طراحی جلد آثار موسیقایی) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 33-49]
-
فنایی، زهرا
کاربافی ورزنه [دوره 6، شماره 2، 1393]
م
-
مجابی، سید علی
کاربافی ورزنه [دوره 6، شماره 2، 1393]
-
محمدزاده میانجی، مهناز
مطالعه شکل و روش ساخت آثار آبگینه جرجان، سده سوم تا ششم هجری [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 65-81]
-
موسوی لر، اشرف السادات
زیباییشناسی کلام وحیانی قرآن کریم [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 5-19]
-
موسی تبار، نجمه
بررسی تزئینات آهکبری در حمامهای شاخص دوره صفویه، زندیه و قاجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 63-81]
ن
-
ندایی فرد، احمد
بررسی تأثیرات تفکر فروکاستگرا و تقابل آن با زیستارگرایی در مسائل طراحی صنعتی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 82-92]
-
نوری نژاد، سمیه
بَت گوران: معبد هندوها در بندرعباس [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 19-33]
ی
-
یاقوتی، سپیده
زیباییشناسی کلام وحیانی قرآن کریم [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 5-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد