آموزش بازی محوربازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
آموزش تاریخبازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
آموزش هنربازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
آیرونیبررسی استفاده از ایموجی در هنر معاصر بر مبنای آرای لیندا هاچن درباره پارودی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 40-57]
ا
ادراک چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
ارادهمندی سایبورگتجلی ارادهمندی سایبورگ از منظر وربیک مطالعه موردی: چیدمان تعاملی باغ نور [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 120-136]
ارسی تبریزمطالعه تطبیقی نقش، رنگ و تکنیک در ارسیهای قاجاری شهرهای آمل و تبریز [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 57-74]
از دست رفتن معنانگاهی به تعریف «معنا» و «واقعیت» نزد ژان بودریار و بازتاب آن در هنر پست مدرن [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-123]
اسطورهمطالعه بینامتنی نقشمایههای اسطورهای،سنتی و مذهبی در آثار نقاشیخط مکتب سقاخانه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-152]
اشیای روزمرهتحلیل محتوای بازنمایی اشیای روزمره در آثار عکاسان معاصر ایرانی با تاکید بر روش پل جی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 21-32]
افردنسروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
امامزاده سید جلالالدین اشرف(ع)گونهشناسی و تحلیل مسطر خطوط بنّایی امامزاده سلطان سید جلالالدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و کاربرد آن در طراحی نمای داخلی و خارجی بنا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-107]
امر والاتحلیل بازنمایی دریا در نقاشی رمانتیک مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفه کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیده قرن نوزدهم اروپا) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 108-121]
اندرزدهی سیاسیظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
اندیشه سیاسی ایرانشهریظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
ایلخانیبازیابی فرم ادوات جنگی دوره ایلخانی بر اساس نگارههای منابع تاریخی این دوره [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 72-91]
ایموجیبررسی استفاده از ایموجی در هنر معاصر بر مبنای آرای لیندا هاچن درباره پارودی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 40-57]
ب
بازخوردروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
برونو لاتورتحلیل فرآیند خوانش عکس بر اساس نظریه کنشگر – شبکه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 75-88]
بوستان سعدیظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
بیشمتنیتتحلیل نگارة صحرای محشر فالنامة طهماسبی در تطبیق با نقاشی داوری اخروی فرا آنجلیکو بر مبنای رویکرد بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
پ
پارودیبررسی استفاده از ایموجی در هنر معاصر بر مبنای آرای لیندا هاچن درباره پارودی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 40-57]
پایان واقعیتنگاهی به تعریف «معنا» و «واقعیت» نزد ژان بودریار و بازتاب آن در هنر پست مدرن [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-123]
پساپدیدارشناسیتجلی ارادهمندی سایبورگ از منظر وربیک مطالعه موردی: چیدمان تعاملی باغ نور [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 120-136]
پل سزان چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
پهلوی دومگونهشناسی فنی و بصری چلنگریهای دَر و پنجرههای تهران عصر پهلوی دوم [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 72-92]
پوسترحسآمیزی گرافیک و موسیقی در پوسترهای با موضوع موسیقی دهه پنجاه قباد شیوا [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 34-46]
پیتر-پل وربیکتجلی ارادهمندی سایبورگ از منظر وربیک مطالعه موردی: چیدمان تعاملی باغ نور [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 120-136]
پیرامتنیتمطالعه مفهوم اعتدال در نگاره«مرد شهری و روستایی» در سبحه الابرار جامی با رویکرد ترامتنی ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 67-83]
پیشخوردروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
ترازهای بصریکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
ترامتنیتخوانش بیشمتنی عناصر نوشتاری در قالیچهمحرابی موزه دفینه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 43-54]
تعلیمیمطالعه گفتمان دینی قالیهای تصویری دوره قاجار موزه فرش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 45-56]
تندبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
تهرانگونهشناسی فنی و بصری چلنگریهای دَر و پنجرههای تهران عصر پهلوی دوم [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 72-92]
ج
جامیمطالعه مفهوم اعتدال در نگاره«مرد شهری و روستایی» در سبحه الابرار جامی با رویکرد ترامتنی ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 67-83]
جامی فریرمطالعه مفهوم اعتدال در نگاره«مرد شهری و روستایی» در سبحه الابرار جامی با رویکرد ترامتنی ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 67-83]
جایگاه اجتماعیسبک زندگی و اثربخشی نقوش انسانی خانه ابریشمی بر ماندگاری جایگاه اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 33-44]
چ
چلنگریگونهشناسی فنی و بصری چلنگریهای دَر و پنجرههای تهران عصر پهلوی دوم [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 72-92]
ح
حادواقعیتنگاهی به تعریف «معنا» و «واقعیت» نزد ژان بودریار و بازتاب آن در هنر پست مدرن [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-123]
حسآمیزیحسآمیزی گرافیک و موسیقی در پوسترهای با موضوع موسیقی دهه پنجاه قباد شیوا [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 34-46]
حصیربافیمطالعه تطبیقی هنر - صنعت حصیربافی در استانهای گیلان و هرمزگان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 24-42]
خ
خانهابریشمیسبک زندگی و اثربخشی نقوش انسانی خانه ابریشمی بر ماندگاری جایگاه اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 33-44]
خانههای اعیانیسبک زندگی و اثربخشی نقوش انسانی خانه ابریشمی بر ماندگاری جایگاه اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 33-44]
خط افقکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
خط بنّاییگونهشناسی و تحلیل مسطر خطوط بنّایی امامزاده سلطان سید جلالالدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و کاربرد آن در طراحی نمای داخلی و خارجی بنا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-107]
خوانش عکستحلیل فرآیند خوانش عکس بر اساس نظریه کنشگر – شبکه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 75-88]
د
داوری اخرویتحلیل نگارة صحرای محشر فالنامة طهماسبی در تطبیق با نقاشی داوری اخروی فرا آنجلیکو بر مبنای رویکرد بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
دَر - پنجرهگونهشناسی فنی و بصری چلنگریهای دَر و پنجرههای تهران عصر پهلوی دوم [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 72-92]
دریاتحلیل بازنمایی دریا در نقاشی رمانتیک مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفه کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیده قرن نوزدهم اروپا) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 108-121]
دوره تیموریبررسی و تحلیل مضامین و نقوش سنگ قبور صندوقی موزه آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 55-71]
دوره صفویبررسی و تحلیل مضامین و نقوش سنگ قبور صندوقی موزه آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 55-71]
ر
رازآمیزی چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
روش تحلیل افردنسروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
روششناسی طراحیروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
ژ
ژرار ژنتخوانش بیشمتنی عناصر نوشتاری در قالیچهمحرابی موزه دفینه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 43-54]
ژرار ژنتتحلیل نگارة صحرای محشر فالنامة طهماسبی در تطبیق با نقاشی داوری اخروی فرا آنجلیکو بر مبنای رویکرد بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
ژرفانماییکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
ژلاتینیرتوش و اهمیت شناخت و بررسی آن در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشهای [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 89-103]
س
سنت مطالعه بینامتنی نقشمایههای اسطورهای،سنتی و مذهبی در آثار نقاشیخط مکتب سقاخانه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-152]
سنتگراییانگارۀ نگارگری معاصر ایرانی در مجلات فرهنگی-هنری پساانقلاب اسلامی (1392-1360) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 124-142]
شلبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
ص
صفحۀ تصویرکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
صورالکواکببررسی تطبیقی شکل و صور تزیینی صورتهای فلکی در سه نسخه صورالکواکب عبدالرحمان صوفی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 26-39]
ع
عبدالرحمان صوفیبررسی تطبیقی شکل و صور تزیینی صورتهای فلکی در سه نسخه صورالکواکب عبدالرحمان صوفی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 26-39]
عکاسیرتوش و اهمیت شناخت و بررسی آن در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشهای [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 89-103]
عکاسی ایرانتحلیل محتوای بازنمایی اشیای روزمره در آثار عکاسان معاصر ایرانی با تاکید بر روش پل جی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 21-32]
عمق صحنهکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
عناصر دینیمطالعه بینامتنی نقشمایههای اسطورهای،سنتی و مذهبی در آثار نقاشیخط مکتب سقاخانه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-152]
فرش و باغ ایرانیتجلی ارادهمندی سایبورگ از منظر وربیک مطالعه موردی: چیدمان تعاملی باغ نور [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 120-136]
فنون ساختمطالعه تطبیقی نقش، رنگ و تکنیک در ارسیهای قاجاری شهرهای آمل و تبریز [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 57-74]
ق
قاجاریهمطالعه گفتمان دینی قالیهای تصویری دوره قاجار موزه فرش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 45-56]
قالیچهتحلیل معنا در قالیچه کلیمی قادر مطلق با موضوع قربانی کردن بر مبنای نظریه آیکونولوژی اروین پانوفسکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 7-25]
قالیچه محرابیخوانش بیشمتنی عناصر نوشتاری در قالیچهمحرابی موزه دفینه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 43-54]
قالیهای تصویریمطالعه گفتمان دینی قالیهای تصویری دوره قاجار موزه فرش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 45-56]
قباد شیواحسآمیزی گرافیک و موسیقی در پوسترهای با موضوع موسیقی دهه پنجاه قباد شیوا [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 34-46]
قربانی کردنتحلیل معنا در قالیچه کلیمی قادر مطلق با موضوع قربانی کردن بر مبنای نظریه آیکونولوژی اروین پانوفسکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 7-25]
ک
کانتتحلیل بازنمایی دریا در نقاشی رمانتیک مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفه کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیده قرن نوزدهم اروپا) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 108-121]
کتیبهبررسی و تحلیل مضامین و نقوش سنگ قبور صندوقی موزه آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 55-71]
کلودیونیرتوش و اهمیت شناخت و بررسی آن در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشهای [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 89-103]
کلیمی (یهودی)تحلیل معنا در قالیچه کلیمی قادر مطلق با موضوع قربانی کردن بر مبنای نظریه آیکونولوژی اروین پانوفسکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 7-25]
کندبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
کنشگر - شبکهتحلیل فرآیند خوانش عکس بر اساس نظریه کنشگر – شبکه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 75-88]
کیش یک قاتلبازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
گ
گیلانمطالعه تطبیقی هنر - صنعت حصیربافی در استانهای گیلان و هرمزگان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 24-42]
ل
لیندا هاچنبررسی استفاده از ایموجی در هنر معاصر بر مبنای آرای لیندا هاچن درباره پارودی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 40-57]
م
مسطرگونهشناسی و تحلیل مسطر خطوط بنّایی امامزاده سلطان سید جلالالدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و کاربرد آن در طراحی نمای داخلی و خارجی بنا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-107]
معاصریتانگارۀ نگارگری معاصر ایرانی در مجلات فرهنگی-هنری پساانقلاب اسلامی (1392-1360) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 124-142]
مکتب سقاخانهمطالعه بینامتنی نقشمایههای اسطورهای،سنتی و مذهبی در آثار نقاشیخط مکتب سقاخانه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-152]
مکتب هراتظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
منتقدتحلیل فرآیند خوانش عکس بر اساس نظریه کنشگر – شبکه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 75-88]
موزاییککاری مولدبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
موزه دفینهخوانش بیشمتنی عناصر نوشتاری در قالیچهمحرابی موزه دفینه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 43-54]
موزه فرش ایران. مطالعه گفتمان دینی قالیهای تصویری دوره قاجار موزه فرش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 45-56]
ن
نجومبررسی تطبیقی شکل و صور تزیینی صورتهای فلکی در سه نسخه صورالکواکب عبدالرحمان صوفی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 26-39]
نسخ خطیبازیابی فرم ادوات جنگی دوره ایلخانی بر اساس نگارههای منابع تاریخی این دوره [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 72-91]
نقاشیتحلیل بازنمایی دریا در نقاشی رمانتیک مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفه کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیده قرن نوزدهم اروپا) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 108-121]
نقاشی دوران قاجارسبک زندگی و اثربخشی نقوش انسانی خانه ابریشمی بر ماندگاری جایگاه اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 33-44]
نقاشی مدرن چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
نقشمطالعه تطبیقی نقش، رنگ و تکنیک در ارسیهای قاجاری شهرهای آمل و تبریز [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 57-74]
نگاتیوهای پایه شیشهایرتوش و اهمیت شناخت و بررسی آن در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشهای [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 89-103]
نگارگریبازیابی فرم ادوات جنگی دوره ایلخانی بر اساس نگارههای منابع تاریخی این دوره [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 72-91]
نگارگریظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
نگارگری ایرانیبررسی تطبیقی شکل و صور تزیینی صورتهای فلکی در سه نسخه صورالکواکب عبدالرحمان صوفی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 26-39]
نمای داخلی و خارجیگونهشناسی و تحلیل مسطر خطوط بنّایی امامزاده سلطان سید جلالالدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و کاربرد آن در طراحی نمای داخلی و خارجی بنا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-107]
نوگراییانگارۀ نگارگری معاصر ایرانی در مجلات فرهنگی-هنری پساانقلاب اسلامی (1392-1360) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 124-142]
و
واژه های کلیدی: آستانه اشرفیهگونهشناسی و تحلیل مسطر خطوط بنّایی امامزاده سلطان سید جلالالدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و کاربرد آن در طراحی نمای داخلی و خارجی بنا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-107]
واژههای کلیدی: ادوات جنگیبازیابی فرم ادوات جنگی دوره ایلخانی بر اساس نگارههای منابع تاریخی این دوره [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 72-91]
واژههای کلیدی: ارسی آملمطالعه تطبیقی نقش، رنگ و تکنیک در ارسیهای قاجاری شهرهای آمل و تبریز [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 57-74]
واژه های کلیدی: بازنماییتحلیل بازنمایی دریا در نقاشی رمانتیک مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفه کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیده قرن نوزدهم اروپا) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 108-121]
واژههای کلیدی: بازیهای رایانهایبازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
واژههای کلیدی: بیشمتنیتخوانش بیشمتنی عناصر نوشتاری در قالیچهمحرابی موزه دفینه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 43-54]
واژههای کلیدی: بیشمتنیتمطالعه مفهوم اعتدال در نگاره«مرد شهری و روستایی» در سبحه الابرار جامی با رویکرد ترامتنی ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 67-83]
واژههای کلیدی: تحلیل محتواتحلیل محتوای بازنمایی اشیای روزمره در آثار عکاسان معاصر ایرانی با تاکید بر روش پل جی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 21-32]
واژههای کلیدی: دینتحلیل معنا در قالیچه کلیمی قادر مطلق با موضوع قربانی کردن بر مبنای نظریه آیکونولوژی اروین پانوفسکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 7-25]
واژههای کلیدی: رتوشرتوش و اهمیت شناخت و بررسی آن در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشهای [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 89-103]
واژههای کلیدی: ژان بودریارنگاهی به تعریف «معنا» و «واقعیت» نزد ژان بودریار و بازتاب آن در هنر پست مدرن [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-123]
واژههای کلیدی: سبکزندگیسبک زندگی و اثربخشی نقوش انسانی خانه ابریشمی بر ماندگاری جایگاه اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 33-44]
واژههای کلیدی: صحرای محشرتحلیل نگارة صحرای محشر فالنامة طهماسبی در تطبیق با نقاشی داوری اخروی فرا آنجلیکو بر مبنای رویکرد بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
واژههای کلیدی: صنایعدستیمطالعه تطبیقی هنر - صنعت حصیربافی در استانهای گیلان و هرمزگان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 24-42]
واژههای کلیدی: صورتهای فلکیبررسی تطبیقی شکل و صور تزیینی صورتهای فلکی در سه نسخه صورالکواکب عبدالرحمان صوفی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 26-39]
واژههایکلیدی: طراحی تعاملیروششناسی ارزیابی و بهینهسازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفههای تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیشخورد و بازخورد) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 7-20]
واژههای کلیدی: طراحی سنتیتحلیل روایی طراحی سنتی فرش «بشریت» عیسی بهادری از منظر رمزگان پنجگانه رولان بارت [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 58-71]
واژههای کلیدی: عکاسیتحلیل فرآیند خوانش عکس بر اساس نظریه کنشگر – شبکه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 75-88]
واژههای کلیدی: کمالالدین بهزادظهور سنت اندرزدهی سیاسی در نگاره دارا و رمه دار، بوستان سعدی نسخه ۸۹۳ هجری قمری [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
واژههای کلیدی: گرافیک ایرانحسآمیزی گرافیک و موسیقی در پوسترهای با موضوع موسیقی دهه پنجاه قباد شیوا [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 34-46]
واژههای کلیدی: گرهچینیبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
واژههای کلیدی: گفتمان دینیمطالعه گفتمان دینی قالیهای تصویری دوره قاجار موزه فرش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 45-56]
واژههای کلیدی: معماریگونهشناسی فنی و بصری چلنگریهای دَر و پنجرههای تهران عصر پهلوی دوم [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 72-92]
واژههای کلیدی: موریس مرلوپونتی چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
واژههایکلیدی: نقاشیخطمطالعه بینامتنی نقشمایههای اسطورهای،سنتی و مذهبی در آثار نقاشیخط مکتب سقاخانه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-152]
واژههای کلیدی: نگارگریانگارۀ نگارگری معاصر ایرانی در مجلات فرهنگی-هنری پساانقلاب اسلامی (1392-1360) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 124-142]
واژههای کلیدی: نگارگری ایرانیکارآمدی خط افق در سازمانیابی فضا و بازنمایی عمق صحنه در نقاشی ایرانی (برپایۀ آثار ایلخانی تا پیدایی فرنگیسازی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 102-119]
واژههای کلیدی: هنر تعاملیتجلی ارادهمندی سایبورگ از منظر وربیک مطالعه موردی: چیدمان تعاملی باغ نور [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 120-136]
واسطبازخوانی خانوادههای گره بر اساس لایه پنهان در ساختار پایه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 93-105]
ه
هرمزگانمطالعه تطبیقی هنر - صنعت حصیربافی در استانهای گیلان و هرمزگان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 24-42]
هنرتحلیل معنا در قالیچه کلیمی قادر مطلق با موضوع قربانی کردن بر مبنای نظریه آیکونولوژی اروین پانوفسکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 7-25]
هنر پست مدرننگاهی به تعریف «معنا» و «واقعیت» نزد ژان بودریار و بازتاب آن در هنر پست مدرن [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-123]
هنر مدرن چیستیِ ادراک در نسبت با رازآمیزیِ آثار هنری مدرن بر اساس اندیشه مرلوپونتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 7-20]
ی
یادگیری بازی محوربازشناسی ساختار بازیهای رایانهای با محوریت آموزش تاریخ و هنر (مطالعه موردی: مجموعه بازی تور اکتشاف) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 84-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد