تبلیغاتبررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 34-46]
تجار قالیبازتاب ابعاد اجتماعی مشروطه بر قالیهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 68-79]
تحلیل نشانهشناختیمطالعه تاریخی بازتاب تحولات نشانهای جنسیت بر روی سنگ قبور زنان از دوره قاجار تا دوره معاصر [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 21-33]
تصویر زنمطالعه تاریخی بازتاب تحولات نشانهای جنسیت بر روی سنگ قبور زنان از دوره قاجار تا دوره معاصر [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 21-33]
تولید افزایشی(چاپ سهبُعدی)چشمانداز آینده صنعت مُد با بهکارگیری فناوری تولید افزایشی(چاپ سهبُعدی) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 7-17]
تیموریعجائباللطائف غیاثالدین محمد نقاش؛ رهآورد هنری سفارت تیموری هرات از دربار چین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
ج
جانورنگاریمقایسه تطبیقی جانورنگاری در دیوارنگارههای کاخ چهلستون اصفهان و قزوین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 7-17]
جمالواژهشناسی مفهوم زیبایی در قرآن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 76-89]
چ
چاپ فارسی (هند)تأملی بر شیوه طراحی نخستین قلم نستعلیق چاپی منسوب به چارلز ویلکینز در واژهنامه گلادوین (1192 ق./1780 م.) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 18-30]
چارلز ویلکینزتأملی بر شیوه طراحی نخستین قلم نستعلیق چاپی منسوب به چارلز ویلکینز در واژهنامه گلادوین (1192 ق./1780 م.) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 18-30]
چندگانگی هویتمطالعه چندگانگی هویت در آثار سیندی شرمن با رویکرد روانکاوانه فروید [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
چهلستون قزوینمقایسه تطبیقی جانورنگاری در دیوارنگارههای کاخ چهلستون اصفهان و قزوین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 7-17]
چینعجائباللطائف غیاثالدین محمد نقاش؛ رهآورد هنری سفارت تیموری هرات از دربار چین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
ح
حُسنواژهشناسی مفهوم زیبایی در قرآن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 76-89]
خ
خمسه تهماسبیبررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
د
داوری اخرویمضمونشناسی تطبیقی انسانگرایی در دو اثر «داوری اخروی» از هیرونیموس بوش و میکلانژ با رویکرد شمایلشناسی پانوفسکی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 73-86]
دوره قاجارتاویل رنگ در قالیهای محرابی دوره قاجار از منظر علاءالدوله سمنانی و شیخ محمد کریمخان کرمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 87-99]
ر
رابطۀ طراح-محصول-کاربربررسی تحلیلی نظریۀ اسکریپت در فرایند القای هنجارها و ارزشها از طریق طراحی مصنوعات [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
رشد آموزشیپژوهشی پیرامون عوامل موثر در انتخاب قطع کتاب تصویری کودک و نوجوان در ایران(بر اساس معیارهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 48-56]
رضا عباسیپژوهشی پیرامون درونمایه آثار دوره سوم زندگی رضا عباسی (مبتنی بر زمینههای تاریخی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 56-72]
رنسانسمضمونشناسی تطبیقی انسانگرایی در دو اثر «داوری اخروی» از هیرونیموس بوش و میکلانژ با رویکرد شمایلشناسی پانوفسکی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 73-86]
رنگتاویل رنگ در قالیهای محرابی دوره قاجار از منظر علاءالدوله سمنانی و شیخ محمد کریمخان کرمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 87-99]
روابط سیاسی و فرهنگیعجائباللطائف غیاثالدین محمد نقاش؛ رهآورد هنری سفارت تیموری هرات از دربار چین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
روششناسیسامانۀ محصول - خدمت؛ از مفاهیم اولیه تا فرایند طراحی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 7-22]
رویکرد بازتاببازتاب ابعاد اجتماعی مشروطه بر قالیهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 68-79]
رویکرد روانکاوانه فرویدمطالعه چندگانگی هویت در آثار سیندی شرمن با رویکرد روانکاوانه فروید [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
ری کاواکوبوخوانش آثار ری کاواکوبو با تمرکز بر مفهوم بدن بدون اندام از منظر ژیل دلوز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 31-40]
ز
زیباییشناسیواژهشناسی مفهوم زیبایی در قرآن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 76-89]
سیندی شرمنمطالعه چندگانگی هویت در آثار سیندی شرمن با رویکرد روانکاوانه فروید [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
ش
شکارگاهتبیین شیوه طراحی قالی لچک و ترنج با صحنههای گرفت وگیر و شکار، محفوظ در موزه میهو، کیوتو، ژاپن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
شیخ محمد کریمخان کرمانیتاویل رنگ در قالیهای محرابی دوره قاجار از منظر علاءالدوله سمنانی و شیخ محمد کریمخان کرمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 87-99]
ص
صفویانپژوهشی پیرامون درونمایه آثار دوره سوم زندگی رضا عباسی (مبتنی بر زمینههای تاریخی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 56-72]
صفویهتبیین شیوه طراحی قالی لچک و ترنج با صحنههای گرفت وگیر و شکار، محفوظ در موزه میهو، کیوتو، ژاپن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
صلاحیت بینافرهنگیخوانشی بر شیوههای اجرایی تحقق ادراک بینافرهنگی در فضای موزهها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 90-103]
صنعت مُدچشمانداز آینده صنعت مُد با بهکارگیری فناوری تولید افزایشی(چاپ سهبُعدی) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 7-17]
ط
طراحیبررسی تحلیلی نظریۀ اسکریپت در فرایند القای هنجارها و ارزشها از طریق طراحی مصنوعات [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
طراحی خدمتسامانۀ محصول - خدمت؛ از مفاهیم اولیه تا فرایند طراحی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 7-22]
طراحی فونتتأملی بر شیوه طراحی نخستین قلم نستعلیق چاپی منسوب به چارلز ویلکینز در واژهنامه گلادوین (1192 ق./1780 م.) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 18-30]
طراحی لباسچشمانداز آینده صنعت مُد با بهکارگیری فناوری تولید افزایشی(چاپ سهبُعدی) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 7-17]
طراحی محصولسامانۀ محصول - خدمت؛ از مفاهیم اولیه تا فرایند طراحی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 7-22]
ع
عبیدالله شیرینرقمتأملی بر شیوه طراحی نخستین قلم نستعلیق چاپی منسوب به چارلز ویلکینز در واژهنامه گلادوین (1192 ق./1780 م.) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 18-30]
عصر قاجاربازتاب ابعاد اجتماعی مشروطه بر قالیهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 68-79]
کلیدواژهها: موزهخوانشی بر شیوههای اجرایی تحقق ادراک بینافرهنگی در فضای موزهها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 90-103]
کلیدواژهها: نظریۀ کنشگر-شبکهبررسی تحلیلی نظریۀ اسکریپت در فرایند القای هنجارها و ارزشها از طریق طراحی مصنوعات [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
کلید واژهها: هنر مسیحیمضمونشناسی تطبیقی انسانگرایی در دو اثر «داوری اخروی» از هیرونیموس بوش و میکلانژ با رویکرد شمایلشناسی پانوفسکی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 73-86]
مراتب زیباییواژهشناسی مفهوم زیبایی در قرآن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 76-89]
مربیان و مدرسانپژوهشی پیرامون عوامل موثر در انتخاب قطع کتاب تصویری کودک و نوجوان در ایران(بر اساس معیارهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 48-56]
مکتب اصفهانپژوهشی پیرامون درونمایه آثار دوره سوم زندگی رضا عباسی (مبتنی بر زمینههای تاریخی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 56-72]
مکتب دوم نگارگری تبریزبررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
مکتب نگارگری اصفهانمقایسه تطبیقی جانورنگاری در دیوارنگارههای کاخ چهلستون اصفهان و قزوین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 7-17]
مکتب نگارگری قزوینمقایسه تطبیقی جانورنگاری در دیوارنگارههای کاخ چهلستون اصفهان و قزوین [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 7-17]
مکتب نگارگری مشهدبررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
منارتحلیل فرم و ساختار کتیبههای منارههای(میل) آجری دورههای غزنوی و سلجوقی در خراسان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 23-37]
موکریاناسطورهکاوی عشق در « به یت خه ج و سیامه ند» از موکریان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 62-75]
میکلانژمضمونشناسی تطبیقی انسانگرایی در دو اثر «داوری اخروی» از هیرونیموس بوش و میکلانژ با رویکرد شمایلشناسی پانوفسکی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 73-86]
میلبررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 34-46]
مینگعجائباللطائف غیاثالدین محمد نقاش؛ رهآورد هنری سفارت تیموری هرات از دربار چین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
ن
نستعلیقتأملی بر شیوه طراحی نخستین قلم نستعلیق چاپی منسوب به چارلز ویلکینز در واژهنامه گلادوین (1192 ق./1780 م.) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 18-30]
نشانههای جنسیتمطالعه تاریخی بازتاب تحولات نشانهای جنسیت بر روی سنگ قبور زنان از دوره قاجار تا دوره معاصر [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 21-33]
نظریه رنگ ایتنبررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
نقاشی ایرانیپژوهشی پیرامون درونمایه آثار دوره سوم زندگی رضا عباسی (مبتنی بر زمینههای تاریخی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 56-72]
نقشمایهمطالعه نقشمایه سگ در آثار قلمداننگاری آقانجفعلی هنرمند دوره محمدشاه قاجار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 18-32]
نگارگریعجائباللطائف غیاثالدین محمد نقاش؛ رهآورد هنری سفارت تیموری هرات از دربار چین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
نگارگریپژوهشی پیرامون درونمایه آثار دوره سوم زندگی رضا عباسی (مبتنی بر زمینههای تاریخی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 56-72]
نگاه خیرهبررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 34-46]
نورتاویل رنگ در قالیهای محرابی دوره قاجار از منظر علاءالدوله سمنانی و شیخ محمد کریمخان کرمانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 87-99]
و
واژههای کلیدی: مرلوپونتیرهیافت تحلیلیِ هنر دیجیتالیتعاملی با تاکید بر ادراک بدنمند مرلوپونتی (مطالعه موردی: نمایشگاه هنرمندان و روباتهای پاریس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
ه
هفتاورنگ ابراهیممیرزابررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
هنر دیجیتالی تعاملیرهیافت تحلیلیِ هنر دیجیتالیتعاملی با تاکید بر ادراک بدنمند مرلوپونتی (مطالعه موردی: نمایشگاه هنرمندان و روباتهای پاریس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
هنر عصر صفویبررسی تطبیقی کاربرد رنگ در خمسه تهماسبی و هفتاورنگ ابراهیممیرزا بر اساس نظریه رنگ ایتن (مطالعه موردی دو نگاره) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-55]
هیرونیموس بوشمضمونشناسی تطبیقی انسانگرایی در دو اثر «داوری اخروی» از هیرونیموس بوش و میکلانژ با رویکرد شمایلشناسی پانوفسکی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 73-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد