منابع
تسلیمی، محمد سعید (1389). مدل اثرگذاری فرهنگ ملی بر کار تیمی ایران، راهبرد فرهنگ، سال سوم، شماره 10-11، 127- 162.
سیدموسوی، سپیده و زنگی، بهنام (1398). بررسی عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی (مطالعه موردی: خرید آثار نقاشی معاصر ایران)، جلوه هنر، دوره 11، شماره 4، 37- 46.
صفورا، محمدعلی و عرب، زهرا (1394). بررسی و تحلیل بازار تولید هنر- صنعت انیمیشن در ایران و موانع توسعه آن (بر اساس مدل سوات)، هنرهای کاربردی، شماره 7، 29- 37.
عرب، زهرا (1394). بررسی و تحلیل بازار تولید هنر- صنعت انیمیشن در ایران و موانع توسعه آن، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر، تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
لنگرودی، احمد (1390). آسیبشناسی انیمیشن صنعتی ایران دهه 1380-90 (رویکرد مدیریت تولید). پایاننامه کارشناسی ارشد تصویر متحرک (انیمیشن) تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
لنگرودی، احمد؛ صفورا، محمدعلی و ندایی، امیرحسن (1391). عدم توفیق تولید انبوه انیمیشن در ایران با رویکرد مدیریت تولید- دهه 1380-1390، هنرهای زیبا- هنرهای نمایشی و موسیقی، دوره 17، شماره 2، 61-68.
محسنیتبریزی، علیرضا (1381). آسیبشناسی بیگانگی اجتماعی- فرهنگی، پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، جلد 8، شماره 4، 119-182.
مقدمکوهی، ناصر (1387). بررسی مدیریت تولید انبوه انیمیشن برای کودکان در ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد تصویرمتحرک (انیمیشن)، تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
نظری، مزدک؛ تابع، افسانه و تسلیمی، نصرالله (1399). تحلیلی بر آسیب شناسی پویانماییهای آموزشی ساخت ایران برای کودکان گروه سنی الف (مطالعه موردی: شهر شیراز)، جلوه هنر، دوره 12، شماره 1، 77- 86.
References
Amabile, T. M. (2012). Componential Theory of Creativity. Harvard Business School.
_____.; Khaire, M.(2008). Creativity and the Role of the Leader. Harvard Business Review, 86(10):100-142.
_____.; Kramer, S. J. (2011). The Power of Small Wins. Harvard Business Review, 89(5), 70–80.
_____.; Pillemer, J. (2012). Perspective on the Social Psychology of Creativity. Journal of Creative Behavior, 46(1), 1-25.
_____.; Pratt, M. G. (2016). The Dynamic Componential Model of Creativity and Innovation in Organizations: Making Progress, Making Meaning. Research in Organizational Behavior 36(2), 157-183.
Arab, Z.; Safoora, M.A. (2016) Investigation and Analysis of Art Production Market- Animation Industry in Iran and the Barriers to its Development, Master Thesis, Semnan University, Faculty of Art. (Text in Persian).
Arab, Z.; Safoora, M. (2016), An Investigation to Analysis of Animation Market in Iran and the Obstacles of Animation Industry increment, Journal of Applied Arts, 4(7), 23-33. (Text in Persian).
Catmull, E. (2008). How Pixar Fosters Collective Creativity by Ed Catmull. Harvard Business Review, 86(9):64-72+134.
_____. (Host) (2008, August 28). Pixar and Collective Creativity, (No.109) [Audio Podcast episode]. Harvard Business school. Available at https://hbr.org/podcast/2008/08/harvard-business-ideacast-10
Cerneviciute, J.; Strazdas, R. (2018). Teamwork management in Creative Industries: Factors Influencing Productivity. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 6(2), 503.
Gilson, L. L.; Shalley, C. E. (2004). A Little Creativity Goes a Long Way: An Examination of Teams' Engagement in Creative Processes. Journal of Management, 30(4), 453-470.
Hua, V. F.; Woods, P. C. (2016). Collective Creativity within the Animation Industry in Malaysia. The 4th International Seminar and Conference on Learning Organizations. Bandung-Indonesia: ISCLO. pp. 1-11.
Langaroudi, A. (2013). Pathology of Iranian Industrial Animation in the last Decade of 2001-2011(Approaches of Production Management), MA Thesis, Tarbiat Modares University, Faculty of Art. (Text in Persian).
_____., Safoora, M. A. (2013). Failure of Animation Mass Production in Iran: A Production-Management Approach in the Decade 2001-2010, Journal of Fine Arts Performing Arts and Music, 17(2), 61-68. (Text in Persian).
Moghaddam Kouhi, N. (2008). A Study on the Mass Production of Iranian Children Animations. MA Thesis, Tarbiat Modares University, Faculty of Art. (Text in Persian).
Nazari, M.; Tabe, A.; Taslimi, N. (2020). An Analysis Concerning the Pathology of Iran-Made Educational Animations for Preschoolers (Case Study: Shiraz City), Journal of Glory of Art (Jelve-y-honar), 12(1), 77-86. (Text in Persian).
SeyedMousavi, S.; Zangi, B. (2019). Research Effective Factors in Consumption of Cultural Goods (Case Study of Contemporary Painting Works Purchase of Iran), Journal of Glory of Art (Jelve-y-honar), 11(4), 37-46. (Text in Persian).
Taslimi, M. (2010), A Model for National Culture's Influence on Teamwork in Iran, JSFC Journal, 3(10,11), 127-162. (Text in Persian).