اربابون، میثم(1388). نقش و اهمیت بنگاههای هنری در عرصه آثار تجسمی، تهران: دانشکده هنر دانشگاه تهران.
بوردیو، پی یر(1393). تمایز، ترجمه حسن چاووشیان، چ. سوم. تهران: ثالث.
پاکباز، رویین(1385). نقاشی ایران از دیرباز تا امروز، چ پنجم، تهران: زرین وسیمین.
پاکباز، رویین(1386). دائره المعارف هنر، چ. سوم، تهران: فرهنگ معاصر.
خزایی، محسن(1385). اقتصاد فرهنگ، روزنامه ایران، شماره 3559، 24.
شایگان گهر، خشایار(1391). مطالعه جامعه شناسانه مخاطبان نقاشی مدرن و مردم پسند در ایران، تهران: دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ.
فاضلی، محمد(1382). مصرف و سبک زندگی، چ. پنجم. تهران: صبح صادق.
لاشایی، افسون(1395). بررسی بازار اقتصاد هنر معاصر، پژوهش هنر،شماره 9، 133- 138.
مردوخی، بایزید(1386). اقتصاد هنر در ایران، آینه خیال، شماره 3، 126-131.
مریدی، محمدرضا و تقیزادگان، معصومه(1387). عرضه و فروش تابلوهای نقاشی در ایران. جامعهشناسی هنر و ادبیات، شماره 2، 131-169.
مریدی، محمدرضا(1393). هنر به مثابه کار جمعی، مشهد: بدخشان.
ملکی، امیر و رفیعی، ملاکه(1390). از هومولوژی تا فردی شدن، جامعه فرهنگ و رسانه، شماره 1، 27- 50.
ملکی، امیر و رفیعی، ملاکه(1391). دسترسی افتراقی به سرمایه و توزیع نابرابر سلیقههای هنری، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره 29، 71- 90.
موشتوری، آنتیگون(1394). جامعه شناسی مخاطب در حوزه فرهنگی و هنری، ترجمه حسین میرزایی، چ. سوم، تهران: نی.
نهاوندی، مریم و لطفی، بهنام(1392)تاثیر گروه شغلی افراد بر نوع و میزان مصرف فرهنگی، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره 31، 133-156.
References
Arbabon‚ M. (2009). Artistic Business Importance on Visual Art Work Supply‚ Tehran: University of Tehran (Text in Persian).
Bourdieu‚ P. (2014). Distinction: a Social Critique of the Judgment of Taste, Translated by Hasan Chavoshian, (3rd ed.)‚ Tehran: Sales (Text in Persian).
Fazeli‚ M. (2003).Consumption and Life Style‚ (5th ed.), Tehran: Sobhesadegh (Text in Persian).
Khazaei‚ M. (2006). Culture Economy, Iran Newspaper, (No. 3559), 24 (Text in Persian).
Lashaee‚ A. (2016). Study of Contemporary Art Economy Marketing, Art Research‚ 9, 133-138 (Text in Persian).
Mouchtouris‚ A. (1951). Sociologie Du Public le Champ Culturel et Artistiqe‚ Translated by Hosein Mirzaee‚ (3rd ed.)‚ Tehran: Nashreney (Text in Persian).
Mardokhi‚ B. (2007). Art Economy in Iran‚ Ayeneh Khial, 3, 126-131 (Text in Persian).
Maleki‚ A. & Rafie‚ M. (2012). Different Accessibility to Capital And Disparate Distribution Artistic Tastes‚ Culture-Communications Studies‚ 8(29), 71-90 (Text in Persian).
Maleki‚ A. & Rafie‚ M. (2011). Homology to Individualization‚ Journal of Society Culture Media‚ 11(1), 27-50 (Text in Persian).
Moridi‚ M. & Taghizadegan‚ M. (2008). Painting Supply and Sale In Iran‚ Sociological Journal of Art and Literature‚ 2, 131-169 (Text in Persian).
Moridi‚ M. (2014). Art as Group Activity‚ Mashhad: Badakhshan (Text in Persian).
Nahavandi‚ M. & Lotfi‚ B. (2013). Effect of Job Group on Level and Kind of Cultural Consumption‚ Culture-Communications Studies‚ 31, 133-156 (Text in Persian).
Pakbaz‚ R. (2007). Encyclopedia of Art‚ (5th ed.), Tehran: Zarrin-o-Simin (Text in Persian)
Pakbaz‚ R. (2006). Iran's Painting from Ancient Times to Today‚ (5th ed.), Tehran: Farhange Moaser (Text in Persian)
Shayeghanghohar‚ Kh. (2012). Sociological Study of Modern and Popular Painting Publics in Iran‚ Tehran: University of Science and Culture (Text in Persian).
Holt, D. (1998). Does Cultural Capital Structure American Consumption? Journal Of Consumer Research, 25(1), 1-25 (Text in Persian).
Weber‚ M. (1968). Economy and Society, California: University of California Press (Text in Persian).