منابع
آژند(الف)، یعقوب (1385). ققنوس وار در میان آتش(تفحصی در باب مثنوی سوز و گداز و دیوارنگاره ای در چهلستون)، گلستان هنر، سال دوم، پاییز، شماره سه،118-122.
آژند(ب)،یعقوب (1385). مکتب نگارگری اصفهان(به مناسبت گردهمایی بین المللی مکتب اصفهان)، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشارات فرهنگستان هنر.
ابوالبشری، پیمان؛ وکیلی، هادی؛ ناظمیان فرد، علی (1395). ریشهیابی تاریخی سوختن انسان کامل در فرهنگ صوفیانه، مطالعات تاریخ فرهنگی(پژوهشنامه انجمن ایرانی تاریخ)، سال هشتم، پاییز، شماره بیست و نه،1-22.
باباصفری، علی اصغر؛ سالمیان، غلامرضا (1387). ستی و بازتاب آن در ادب فارسی، جستارهای ادبی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، بهار، شماره صدو شصت، 49 - 74.
بوردیو، پییر (1390). تمایز نقد اجتماعی و قضاوت های ذوقی، ترجمه حسن چاووشیان، تهران : ثالث.
بوردیو، پییر (1389). نظریه کنش؛دلایل و انتخاب عقلانی، ترجمه مرتضی مردیها، چاپ سوم، تهران: نقش و نگار.
پاکباز، رویین (1390). دایرهالمعارف هنر، چاپ یازدهم، تهران: فرهنگ معاصر.
جعفری، یونس (1352). ستی، نشریه ارمغان، دوره چهل و دوم، آذر، شماره نه،585-592.
جنکینز، ریچارد (1385). پییر بوردیو، ترجمه لیلا جوافشانی و حسن چاووشیان، تهران: نی.
جوانی، اصغر (1385). بنیانهای مکتب نقاشی اصفهان،(به مناسبت گردهمایی بین المللی مکتب اصفهان)، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشارات فرهنگستان هنر.
جوانی، اصغر (1391). سنت ستی هند در دیوارنگاره کاخ چهلستون و مثنوی سوز و گداز(تجلی روابط فرهنگی ایران و هند در عصر شاه عباس دوم و اکبرشاه)، پژوهش هنر، سال دوم، دانشگاه هنر اصفهان، بهارو تابستان، شماره سه،1-10.
حسن، زکیمحمد (1388). هنر ایران در روزگار اسلامی، ترجمه محمد ابراهیم اقلیدی، چاپ دوم، تهران: صدای معاصر.
حسینی، افتخارالسادات (1394). تحلیل بینامتنی دیوارنگاره شاهزادة هندی در کاخ چهل ستون، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی، دانشکده هنر و معماری، دانشگاه علم و هنر اردکان.
رازی، امیناحمد (1378). تذکره هفت اقلیم، جلد2، تصحیح تعلیقات و حواشی سیدمحمدرضا طاهری «حسرت»، تهران: سروش.
ریشار، فرانسیس (1383). جلوه های هنرپارسی؛ نسخه های نفیس ایرانی قرن 6تا11هجری قمری موجود در کتابخانه ملی فرانسه، مترجم عبدالمحمد روح بخشان، تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
صفا، ذبیحالله (1372). تاریخ ادبیات در ایران از نخستین سال های سده دهم تا میانۀ سده دوازدهم هجری، چاپ هشتم، جلد پنجم بخش اول، تهران: فردوس.
طلایی، مولود؛ طغیانی، اسحاق (1394). بررسی ساختار روایی منظومه سوز و گدازنوعی خبوشانی با تکیه بر نظریه ژپ لینت ولت، مطالعات نظریه و انواع ادبی، دانشگاه حکیم سبزواری، سال اول، زمستان، شماره یک،41-59.
عابدی، سید امیر حسن (1346). داستان های ستی در ادبیات فارسی، نشریه مهر، سال سیزدهم، شماره هشت، 569-573.
فیضی، سوسن (1397). آیین خودسوزی زنان در ستی نامه ها و بازتاب آن در ادبیات فارسی، رساله دکتری تخصصی،رشته زبان و ادبیات فارسی، دانشکده زبان و ادبیات فارسی، دانشگاه لرستان.
کاردگر، یحیی (1393). بازتاب جنبه هایی از فرهنگ و ادبیات هند در شعر صائب، شعر پژوهی(بوستان ادب)، دانشگاه شیراز، تابستان، شماره بیست، 135 – 160.
ممتاز، فریده (1383). معرفی مفهوم طبقه از دیدگاه بوردیو، پژوهشنامه علوم انسانی، دانشگاه شهید بهشتی، بهار و تابستان، شماره چهل و یک و چهل و دو، 149 – 160.
مؤیدحکمت، ناهید (1392). درآمدی بر رویکرد روش شناختی پیر بوردیو به مفهوم سرمایة فرهنگی، جامعه پژوهی فرهنگی، سال چهارم، بهار، شماره یکم، 155 – 178.
نوعی خبوشانی، محمدرضا بن محمود (1384). سوز و گداز مصور(نسخه خطی کتابخانه ملی فرانسه)، خوشنویس ابوتراب اصفهانی، به کوشش محمدحسن سمسار، تهران: زریران.
نورینژاد، سمیه (1393). بَتگوران: معبد هندوها در بندرعباس، جلوه هنر، پاییز و زمستان، شماره دوازده،19-32.
نوعی خبوشانی، محمدرضا (1348). سوز و گداز، تصحیح سید امیرحسن عابدی، تهران: انتشارات بنیاد فرهنگ ایران.
ولیزاده، فیروز؛ بزرگ بیگدلی، سعید (1396). تطبیق و تحلیل بنمایه های فکری داستانهای عاشقانة فارسی ایران و هند در دوره صفوی، پژوهش های ادبیات تطبیقی، دانشگاه تربیت مدرس، دوره پنجم، پاییز، شماره سه ،52 -77.
تارنماهای جستجوهای مقالات و پایان نامه ها
https://www.jstor.org(Access date October 2022)
Refrences:
Abedi, S.A., (1967). Sati’s stories in Persian literature, Mehr, 13(8), 573-569, (Text in Persian).
Abolbashari, P., Vakil, H., Nazemianfard, A., (2016). The historical rooting of the burning of the perfect human being in the Sufi culture, Cultural History Studies (Pejuhesh Nameh Anjoman-e Iraniye Tarikh), 8(29), 1-22, (Text in Persian).
Azhand, Y., (2006). Like a phoenix in the middle of fire (Investigation about Masnavi Suz u Gawdaz and a wall painting in Chehel Sotoun), Golestan-e-Honar, (3), 118-122, (Text in Persian).
Azhand, Y., (2006). Isfahan School of Painting (on the occasion of the international gathering of Isfahan School), Tehran: Farhangestan-e Honar Publication, (Text in Persian).
Babasafari, A., Salemiyan, Gh., (2008). Sati and its reflection in Persian literature, Literary Studies, Ferdowsi University of Mashhad, (160), 49-74, (Text in Persian).
Bourdieu, P., (2011). La distinction: Critique sociale du jugement, Translated by: Hassan Chavoshian, Tehran: Saless publication, (Text in Persian).
Bourdieu, P., (2010). Raisons pratiques: sur la theorie de l'action, Translated by: Morteza Mardiha, (3nd ed), Tehran: naghsh-o negar publication, (Text in Persian).
Farhad, M., (2001). Searching for The New: Later Safavid Painting and the Suz u Gawdaz (Burning and Melting) by Nau'i Khabushani, The Journal of the Walters Art Museum, Focus on the Collections, Baltimor, (59), 115-130.
Feyzi, S., (2018). The self-immolation ritual of women in Sati-nameh and its reflection in Persian literature, Specialized doctoral dissertation, Persian language and literature, Faculty of Persian Language and Literature, Lorestan University, (Text in Persian).
Jafari, Y., (1973). Sati, Armaghan, (42)9, 585-592, (Text in Persian).
Hosseini, E., (2015). Intertextual analysis of the mural painting of the Indian prince in Chehelsotoun Palace, Master's degree, field of handicrafts and traditional arts, Faculty of Art and Architecture, Ardakan University of Science and Art, (Text in Persian).
Javani, A., (2006). Foundations of Isfahan School of Painting (on the occasion of the international gathering of Isfahan School), Tehran: Farhangestan-e Honar Publication, (Text in Persian).
Javani, A., (2012). Indian Sati Traditionn in the Chehelsotoun Palace Wall Painting and SuzoGodaz Mathnavi (The manifestation of cultural relationship between Iran and India in Shah Abbas II and Akbar Shah era), Reaserch of Art Journal, 2(3), 1-10, (Text in Persian).
Jenkins, R., (2006). Pierre Bourdieu[Book], Translated by :Leila Joafshani and Hassan Chavoshian, Tehran: Ney Publication, (Text in Persian).
Kardgar, Y., (2014). Reflecting aspects of Indian culture and literature in Saeb's poetry, Poetry Studies, (20), 135-160, (Text in Persian).
Moayedhekmat, N., (2013). An introduction to Pierre Bourdieu's methodological approach to the concept of cultural capital, Sociological Cultural Studies, 4(1), 155-178, (Text in Persian).
Momtaz, F., (2004). Introducing the concept of class from Bourdieu's point of view, Journal of humanities, (41&42), 149-160, (Text in Persian).
Naw'i Khabushani. M., (2005). Illustrated Suz u Gawdaz (Burning and Melting) (Manuscript of the National Library of France), calligrapher Abutorab Isfahani, by the efforts of Mohammad Hasan Semsar, Tehran: Zariran, (Text in Persian).
Nourinejad, S., (2014). Batgouran: Hindu temple in Bandar Abbas, Glory of Art (jelve-y-honar), (12), 19-32, (Text in Persian).
Nau'i Khabushani, M., (1969). Suz u Gawdaz (Burning and Melting), Corrected by: Seyed Amirhasan Abedi, Tehran: Iranian Culture Foundation Publishers, (Text in Persian).
Pakbaz, R., (2011). Encyclopedia of Art, (11nd ed), Tehran: Farhang-e Moaser Publishers, (Text in Persian).
Razi, A., (1999). Haft Eqlim Tazkira, Corrected by: Seyyed Mohammad Reza Taheri, Tehran: Soroush, (Text in Persian).
Richard, F., (2004). Splendeurs persanes: manuscrits du XIIIe au XVIIe siecle, Translated by: Abdul Mohammad Roohbakhshan, Tehran: Sazman-e Chap-o Entesharat-e Vezarat-e Farhang-o Ershad-e Islami, (Text in Persian).
Safa, Z., (1993). The history of literature in Iran from the first years of the 10th century to the middle of the 12th century, (8th ed), The first part of the fifth volume, Tehran: Ferdows, (Text in Persian).
Talaei, M.; Toghyani, E., (2015). Investigating the narrative structure of Naw’i Khabushani 's epopee SuzoGodaz based on the theory of Jaap Lintvelt, Theory studies and literary types, 1(1), 41-59, (Text in Persian).
Valizadeh, F.; Bozorg Bigdeli, S., (2017). Adaptation and analysis of the intellectual bases of Persian love stories of Iran and India in the Safavid period, Comparative Literature Research, 5(3), 52-77, (Text in Persian).
Zaki Muhammad, H., (2009). Iranian art in the Islamic era, Translated by: Mohammad Ebrahim Eqlidi, (2nd ed), Tehran: Seda-ye moaser publication, (Text in Persian).
URLs
Url1: https://www.art.thewalters.org/detail/30391/burning-and-melting-2/(Access date November 2022)
Url2: http://www.bl.uk/manuscripts/FullDisplay.aspx?ref=Or_2839
Url3: https://www.chesterbeatty.ie/(Access date November 2022)
Url4: https://www.en.wikipedia.org/wiki/Sati_(practice)(Accessdate December 2022)
Url5: https://www.fa.wikipedia.org(Access date October up toNovember 2022)
Url6: http://www.prosody.ir/prosody/ShowRhythm.php(Access date December 2022)