منابع
اسفندیار، علی (1398) «جایگاهشناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت مخاطب تجاری و دینی»، فرهنگ پژوهش (ویژۀ علوماجتماعی)، 12(38)، 75-97.
اسمعیلزاده برزی، علیرضا (1391) «آلن بدیو و انکار جایگاه تفسیر در نسبت میان فلسفه و هنر»، کیمیای هنر، 1(4)، 75-86.
_______________ (1399) «ارزیابی جایگاه هنر بهعنوان شرط فلسفه آلن بدیو»، فلسفه، 48(1)، 1-20.
بدیو، آلن (1387) اخلاق؛ رسالهای در ادراک شر، ترجمۀ باوند بهپور، تهران: چشمه.
_____ (1388) فلسفه، سیاست، هنر، عشق، ترجمۀ مراد فرهادپور، صالح نجفی و علی عباسبیگی، تهران: رخداد نو.
بزرگزاده، زهرا؛ امیرشاهکرمی، سیدنجمالدین (1395) «گسترش فراگیری تبلیغ تعاملی و ساختار فرایند ارتباطی آن با مخاطب»، هنرهای زیبا- هنرهای تجسمی، 22(4)، 101-114.
بنسعید، دانیل (1395) «آلن بدیو و معجزۀ رخداد»، در دفاع از مارکسیزم، ترجمۀ مریم بنایی و هوشنگ سپهر، (3)، 239-275.
پرندوش، پوریا (1397) رخداد، سوژه و حقیقت در اندیشه سیاسی آلن بدیو، تهران: تیسا.
جهانگیری، سارا؛ امامیفر، سید نظامالدین (1396) «تحلیل تبلیغات تعاملی و تأثیر آن بر تبلیغات فرهنگی»، کنفرانس ملی رویکردهای نوین علومانسانی در قرن 21، رشت.
رسولیپور، سمیه؛ امامیفر، سید نظامالدین (1398) «مطالعۀ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سالهای 2000-2017»، رسانه، 14(1)، 50-74.
زارع مهذبیه، محبوبه؛ ناصری، منصور (1396) «تبلیغات تعاملی در رسانههای نوین»، کنفرانس پژوهشهای نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علومانسانی، دانشگاه دولتی علمی کاربردی شوشتر، شیراز.
شیدا، مجتبی (1395) «رخداد تئاتر در فلسفۀ آلن بدیو»، جستارهای فلسفی، 12(30)، 147-170.
صالحی، سودابه؛ حصارکی، یلدا (1395) «تبلیغات محیطی تعاملی در عصر دیجیتال»، حرفه هنرمند، (62)، 86-97.
طاهری، محبوبه؛ رهبرنیا، زهرا (1397) «رسانۀ هنر تعاملی در تبلیغات خدمات عمومی در گفتمان پسامدرن»، رسانه، 13(1)، 93-113.
قادری، عرفان؛ مراثی، محسن (1393) «پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی – تعاملی»، رسانه، 9(1)، 88-112.
موسویلر، اشرف السادات؛ خبیری، فروغ (1398) «بررسی تحول ادراک در رسانههای هنری جدید از نگاه پدیدارشناسی مرلوپونتی»، جلوۀ هنر، 11(3)، 65-74.
مهریزیثانی، سمیه؛ محمودی، حسن (1394) «فرایند ارتباط با مخاطب در تابلوهای تبلیغاتی تعاملی بر اساس مدل سلسله مراتبی آیداز (مطالعۀ موردی کمپین محیطی مکدونالد)»، نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، تهران.
______________________ (1394) «فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانههای محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار (مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان)»، دومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه، تهران.
همپ، تام (1391) تبلیغات مرده است، زنده باد تبلیغات، ترجمۀ آرمینه آواک قهرمانی، تهران: فرهنگسرای میردشتی.
همتی وینه، مسعود؛ خزایی، محمد؛ حاتم، محمد (1399) «کاربرد گرافیک تعاملی شهرها با نگاه به نظریههای جان فیسک (با رویکرد فرهنگ توسعۀ محیط زیست)»، مبانی نظری هنرهای تجسمی، (10)، 81-97.
References
Badiou, Alain (2003). Beyond Formalisation an interview by Peter Hallward, Trans, Bruno Bosteels and Alberto Toscano, ANGELAKY, Vol.8, No.2, PP.111-136.
Badiou, Alain (2005a). Handbook of Inaesthetics, Trans, Alberto Toscano, Stanford: Stanford University Press.
Badiou, Alain (2005b). Being and Event, Trans, Oliver Feltham, London: continuum.
Badiou, A. (2008). Ethics (an essay on the understanding of evil), Trans, Bavand Behpour, Tehran: Cheshmeh Pub. (Text in Persian).
Badiou, Alain (2008). Conditions, Trans, Steve Corcoran, London: continuum.
Badiou, A. (2009). Philosophy- Politics- Art- Love, Trans, Morad Farhadpour, Saleh Najafi, Ali Abbasbeygi, Tehran: Rokhdad-e-no. (Text in Persian).
Badiou, Alain (2009). Logics of the worlds, Trans, Alberto Toscano, London: Continuum.
Bensaeed, D. (2016). Badiou And Miracle of Event. Trans, Maryam Banaei, Hoshang Sepehr. DAR DEFA AZ MARKSISM, 3, 239-275. (Text in Persian).
Bozorgzadeh, Z., Amirsahkarami, S. N. (2018). The omnipresent increase of interactive advertising and the structure of its communicational process with the audience. HONAR-HA-YE-ZIBA, 22, 101-114. (Text in Persian).
Burnham, C, Peović Vuković, K (2017). New Media as Event, SYNTHESIS PHILOSOPHICA 63, pp. (139–153).
Esmaeilzadeh barzi, A. (2020). The Evaluation of Art's Status as a Condition of Alain Badiou's philosophy. Falsafeh, 48 (1), 1-20. (Text in Persian).
Hemmati Vineh, M., Khazaei, M., Hatam, GH. (2020). The Application of Contemporary Interactive Graphics in the Cities through Studying “John Fiske” Theories (Approach: Environmental Development Culture). Scholarly Journal of Theoretical Principles of Visual Arts. 10, 81-97. (Text in Persian).
Himpe, T. (2013). Advertising is dead: long live advertising, Trans, Armineh Avak Ghahramani. Tehran: Fahangsara-Ye-Mirdashti. (Text in Persian).
Ismaeilzadeie Barzi, A. (2012). Denying the Role of Interpretation in relation to philosophy and Art in Alain Badiou’s Thought. Kimiya-ye-Honar, 4 (1), 75-86. (Text in Persian).
Jahangiri, s., Emamifar, S. N. (2017). Analysis of Interactive Advertising and Effect of That on Cultural Advertising, National Conference on New Approaches to the Humanities in the 21st Century, Rasht. (Text in Persian).
Mehrizi Sani, S., Mahmoui, H. (2015). Process of Communication with Audience in Interactive Advertising Boards Based on AIDAS Hierarchical Model (Case Study: Environmental Campaign of Macdonald). Conference on Outdoor Advertising, Tehran. (Text in Persian).
Mehrizi Sani, S., Mahmoui, H. (2015). Process of Communication with Audience in Advertising of Education of Citizenship Culture Through Interactive Environmental Media Based on Dagmar Model (Study of Five World-Leading Advertising Campaigns), Second International Conference of Management of Media, Tehran. (Text in Persian).
Mousavilar, A., Khabiri, F. (2019). The Analysis of the Evolution of Perception in New Art Media by the Phenomenological Approach of Merleau-Ponty. Glory of Art (Jelve-Y-Honar), 11 (3), 65-74. (Text in Persian).
Parandosh, P. (2018). Event, Subject and Truth in Badiou’s Politics Idea. Tehran: Teesa. (Text in Persian).
Qaderi, E., Marasy, M. (2014). A Study on How to define and Draw Distinctions between Various Types of Participation/Interactive-based Arts. Global Media Journal. 9 (1), 88-112. (Text in Persian).
Rasoulipour, S., Emamifar, S. N. (2019). Studying Commercial Advertising Executive Tricks with an Emphasis on Interactive Art in 2000 – 2017. Global Media Journal. 14 (1), 50-74. (Text in Persian).
Salehi, S., Hesaraki, Y. (2016). Environmental Interactive Advertising in Digital Age. HERFEH-HONARMAND. 62, 86-97. (Text in Persian).
Sfandyar, A. (2020). The position of today's audience in interactive advertising with emphasis on the identity of the business and religious audience. Social Cultural Communicational, 38, 75-98. (Text in Persian).
Sheyda, M. (2017). Theatrical Event in Alain Badiou’s Philosophy. Philosophical Investigations, 13 (2), 147-170. (Text in Persian).
Taheri, M., Rahbarnia, Z. (2018). The Medium of Interactive Art in Public Service Advertisements from the Perspective of Postmodernist Discourse. Global Media Journal. 13 (1). 93-113. (Text in Persian).
Zare Mohazabiyeh, M., Naseri, M. (2017). Interactive Advertising in New Media. First Conference of Iran & World New Researches in Management, Economics, Accounting and Humanities. Shiraz. (Text in Persian).
URL(s)