اردلانی، حسین( 1395). پسا ساختار گرائی در فلسفه هنر ژیل دلوز:( تفسیر نقاشی های فرانسیس بیکن). همدان: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان.
دلوز، ژیل و نگری، آنتونیو و هارت، مایکل( 1389). بازگشت به آینده. ترجمه رضا نجف زاده. تهران: نشر گام نو.
دلوز، ژیل( 1389). فرانسیس بیکن: منطق احساس. ترجمه: حامد علی آقائی. تهران: نشر حرفه هنرمند.
دلوز، ژیل( 1391). نیچه و فلسفه. ترجمه: عادل مشایخی. تهران: نشر نی.
زارع، مرضیه و رهبر نیا، زهرا( 1395). نگاهی جامعه شناسانه به مفهوم لباس در هنر معاصر با تکیه بر آراء بوردیو. دو فصلنامه پژوهش های جامعه شناسی معاصر. سال 5، شماره 9، ص 1 تا 29.
فیضی مقدم، الهه و اردلانی، حسین( 1397). بررسی آثار آنیش کاپور با تمرکز بر مفهوم بدن بدون اندام از منظر ژیل دلوز. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، دانشگاه تهران. 23 اسفند. ص 1 تا 10.
لوسی اسمیت، ادوارد( 1380). مفاهیم و رویکرد ها در آخرین جنبش های هنری قرن بیستم. ترجمه: علیرضا سمیع آذر. تهران: نشر نظر.
لش، اسکات( 1383). جامعه شناسی پست مدرن. ترجمه: شاپور بهیان. تهران: نشر ققنوس.
مجلسی، ملیحه و خوشنویسان، بهیه( 1388). هنر مفهومی در طراحی لباس. جلوه هنر. بهار و تابستان 1388. شماره 28، ص 57 تا 64.
ملائی، زهره( 1388). هستی شناسی در فلسقه ژیل دلوز. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فلسفه غرب. دانشکده علوم انسانی. دانشگاه بین المللی امام خمینی.
میلز، سارا( 1389). میشل فوکو. ترجمه: داریوش نوری. تهران: نشر مرکز.
میرزایی، مهفام. (15 مهر 1395). ری کاواکوبو طراح پیشگام ژاپنی. بر گرفته از لینک
مهشید. ( 17 آبان 1396). ری کاواکوبو طراح لباس ساختار شکن و پیشروی ژاپنی را بهتر بشناسید. برگرفته از لینک
https://redmag.ir/%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3/
Between/dp/1588396207
هریسون، چارلز و و وود، پل( 1379). هنر و اندیشه های اهل هنر، ج 3. ترجمه: مینا نوائی. تهران: نشر فرهنگ کاوش.
References
Deleuze, G., Negri, A., Hart, M. (2010). Back to the Future. Translated by, R. Najafzadeh, Tehran: Gam-E No (Text in Persian).
Deleuze, G. (2010). Francis Bacon: The Logic of Emotion. Translated by, H. Aghaei, Tehran: Herfe Honarmand (Text in Persian).- Deleuze, G. (2012). Nietzsche and Philosophy. Translated by, A. Mashayekhi, Tehran: Ney (Text in Persian).
Gaynesford, M. (2001). "Bodily Organs and Organization". In M, Bryden. Deleuze and Religion. 87- 99. Canada: Routledge.
Hardt, M. (2003). Gilles Deleuze: An Apprenticeship in Philosophy. London: The university of Minnesota press.
Harrison, Ch., Wood, P. (2000). Art and Thoughts of Artists, (3nd ed). Translated by, M. Navai, Tehran: Farhang Kavosh (Text in Persian).
Kawakubo, R. Writing the Fashion of Madness Article from granary.com. https://gr.pinterest.com/pin/485122191111351492.
Lucy Smith, E. (2001). Concepts and Approaches in the last Artistic Movements of the Twentieth Century. Translated by, A. Sami Azar, Tehran: Nazar (Text in Persian).
Lash, S. (2004). Sociology of postmodernism. Translated by, Sh. Bahyan, Tehran: Ghoghnoos (Text in Persian).
Majlisi, M., Khoshnevisan, Bahieh. (2009). "Conceptual art in Clothing Design". Jelvei-E Honar. 28, Spring and Summer, 57- 64 (Text in Persian).
Malai, Z. (2009). Ontology in the Philosophy of Gilles Deleuze. Master Thesis in Western Philosophy. Imam Khomeini International University (Text in Persian).
Mills, S. (2010). Michel Foucault. Translated by, D. Nouri. Tehran: Markaz (Text in Persian).
Moghadam, F., Ardalani, H. (2018). "A review of Anish Kapoor's works focusing on the concept of a body without limbs from the perspective of Gilles Deleuze ", Fourth International Conference on Management and Humanities Research in Iran, University of Tehran, 23 March, 1- 10 (Text in Persian).
Olkowski, D. E. (2000). "Deleuze and Guattari Flows of Desire and The Body". In H, j, Silverman. Philosophy and Desire. Canada: Routledge, 186- 198.
Poxon, J. (2001). "Embodied Anti_ Theology (The Body Without Organs and The Judgement of God)". In M, Bryden. Deleuze and Religion. Canada: Routledge, 42- 50.
Purdom, J. (2002). Postmodernity as a Spectre of the Future: The Force of Capital and the Unmasking of Difference. In Deleuze and Philosophy,125-139: Routledge.
Zare, M., Rahbarnia, Z. (2015). "A Sociological Look at the Concept of Clothing in Contemporary art Based on Bourdieu's Views". Two Quarterly Journal of Contemporary Sociological Research. 5 (9), 1- 29 (Text in Persian).
URLs: