منابع
اسماعیلی، نسرین و حسنوند، محمد کاظم(1397). بررسی رسانههای هنری جدید در آثار چهار هنرمند زن بین المللی معاصر، جلوه هنر، دوره 10، 21- 33.
افشار مهاجر، کامران(1388). درآمدی بر طراحی کتاب درسی به عنوان یک رسانه موثر آموزشی، کتاب ماه هنر، شماره 132، 4- 15.
افشار مهاجر، کامران(1389). کاربرد گرافیک درکتابهای درسی دانشگاهی، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، شماره 22، 37- 48.
اکرمی، حسام الدین(1389). کودک و تصویر؛ جستارهایی در تصویرگری کتاب کودکان و نوجوانان، تهران: سروش.
امبروز، گوین و هریس، لادن(1390). فرهنگ مصور طراحی گرافیک، ترجمه لادن رضایی، تهران: نظر.
بختیاری فرد، حمیدرضا(1385).
استاندارد گرافیک و چاپ، تهران:
فخراکیا.
بنیادی، نسرین(1369). صفحهآرایی پلی بین نویسنده و خواننده، رسانه، شماره 1، 46-48.
خداداده، یاسمن و علاقبند، بهار(1394). بررسی و شناخت علاقههای کودکان، با هدف طراحی مبلمان اتاق کودک، نامه هنرهای تجسمی و کاربردی، شماره 15، 93-106.
سعادتآبادی نسب، محمد جعفر و مختاری، حیدر(1377). ایجاد انگیزه کتابخوانی و مطالعه در کودکان و نوجوانان(مشکلات و راه حلها)، پژوهش نامه ادبیات کودک و نوجوان، شماره 15، 81- 93.
سید اخلاقی، مجید(1385). راه و رسم تعیین حروف و انتخاب قطع کتاب، جهان کتاب، شماره 133-134، 44- 47.
صافی، احمد(1382). تغییر و نوآوری در آموزش و پرورش ایران و چشم انداز آینده، نوآوریهای آموزشی، شماره 3، 109- 126.
عبداللهی، پروین و النچری، نرگس(1394). طراحی محصول با نگرش کاربردی کاربرمحور به مدل کائوئ روش رگرسیونی(مطالعه موردی: خودکار تحریری)، هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی، دوره 4، شماره 20،85-95.
غفاری، سعید(1381). شیوههای عادت به مطالعه در کودکان، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی، شماره 46-47، 14-21.
قایینی، زهره(1377). کتابهای مصور و کتابهای تصویری کودکان، پژوهش نامه ادبیات کودک و نوجوان، شماره 11و 12، 11- 19.
قدوسی نژاد، زهرا؛ فاطمینیا، مهران و چوپانکاره، وحید(1394). بررسی هویت معنوی مبتنی بر صفات در طراحی محصول، هنرهای زیبا-هنرهای تجسمی، دوره 4، شماره20، 73- 84.
کریستیان، رومن(1391). شیوه تقویت هوش کودک، محسن عابدی، تهران: ذکر.
مرزبان، پرویز و معروف، حبیب(1380). فرهنگ مصور هنرهای تجسمی(معماری، پیکرسازی، نقاشی)، تهران: سروش.
معنویراد، میترا، و فاطمی، فریماه(1396). تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فرا واقع گرا، جلوه هنر، دوره 1، شماره 6،99- 107.
ونگ، وسیوس(1392). اصول فرم و طرح، آزاده بیدار بخت و نسترن لواسانی، تهران: نی.
هسکت، جان(1390). طراحی صنعتی، غلامرضا رضایی نصیر. تهران: سمت.
Abdullahi, P.; Alanchari, N. (2015). Product Design with Applied Usage Approach to the CAO Model Regression Method (Case Study: Automatic Writing). Honar-ha-ye Ziba. 4 (20), 85-95.
Afshar Mohajer, K. (2009). Income on the Design of a Textbook as an Effective Educational Medium. Book Moon Art. (132) 4-15.
Afshar Mohajer, K. (2010). Graphical Application in Academic Courses. Research and Writing of Academic Books, (22)37-48.
Akrami, H. (2010). Child and Image; Books on Kids and Teens Illustrations. Tehran: Soroush.
Ambrose, G., Laden, H.. (2011). Illustrated Graphic Design. (L. Rezai. trans.). Tehran: Nazar.
Bakhtiari Fard, H. R. (2006). Graphic and Print Standards. Tehran: Fakhrakia.
Bonyadi, N. (1990). The Layout of the Bridge between the Author and the Reader. Resaneh. (1),46-48.
Christensen, K. E.; Dahlia F. S. (1991). Predictors of Toy Selection Criteria of Preschool Children's Parents. Children's Environments Quarterly, 8.
Christian, R. (2012). How to Strengthen the Child's Intelligence. (M. Abedi. Trans.)Tehran: Zekr.
Cole, M. (2001). The Development of Children. London: Worth Publishers.
Copple, C.; Sue, B. (2003). Developmentally Appropriate Practice in Early Childhood Programs Serving Children from Birth through Age 8. (3d ed). Washington, D.C.: National Association for the Education of Young Children.
Ghaffari, S. (2002). Habitual Methods of Study in Children. Information Research and Public Libraries. (46 & 47) 14-21.
Hosquet, J. (2011). Industrial Design. (Gh. Rezaei Nasir. Trans.). Tehran: Samt.
Ismaili, N., M.; K., Hasanvand. (2018). Review of New Art Media in the Work of Four Contemporary International Women Artists. Jelve-e-Honar, 1 (10): 21-33.
Khodadadeh, Y.; Alagheband, B. (2015). Examination and Recognition of Children's Interests, to design the furniture of the Child's Room. Name-ye- Honarha-e Tajasomi va Karbordi. (15) 93-106.
Lueder, R. (2008). Ergonomics for Children. London: Taylor & Francis.
Manavi Rad, M..; Fatemi, F. (2017). Advertising and Persuasion of the Audience with an Emphasis on Over-realistic Commercial Advertising. Jelve-e Honar, 1 (6) 99- 107.
Marzban, P.; Maarouf, H. (2001). The visual Culture of Visual Arts, Architecture, Painting. Tehran: Soroush.
Montignies, F.; Valery, N.; Etienne P. (2010). Empirical Identification of Perceptual Criteria for Customer-centred Design. Focus on the Sound of tapping on the Dashboard when Exploring a Car. International Journal of Industrial Ergonomics 40 (5), 592–603.
Qodous Nejad, Z.; Fateminia, M.; Chopankarreh, V. (2015). Examining the Spiritual Identity based on Traits in Product Design. Honarha-ye Ziba. 4 (20), 73-84.
Racey Tehrani, H. (2008). A Critique on the Book of Sociology of the Audience in the Field of Cultural and Artistic. Social Science Month Book, 8.
Saadat Abadi Nasab, M. J.; Mokhtari, H. (1998). Creating the Motivation for Reading and Reading in Children and Adolescents (Problems and Solutions). Pajouheshname Koudak va Nojavan. (15),81-93.
Safi. A. (2003). Change and Innovation in Iran's Education and Future Prospects. No Avari haye Amouzeshi.(3), 109-126.
Seyed Akhlaghi, M. (2006). The Way to Determine the Letters and the Choice of Cutting off the Book. Jahan-e Ketab. 133-134.
Tong, L.; Chi-Chan, C. ;Chung-Ho W. (2007). Optimization of Multi-response Processes Using the VIKOR Method. The International Journal of Advanced Manufacturing Technology 31 (11): 1049–1057.
Wang, V. (2013). Principles of Form and Design. (A. Bidar Bakht; N. Lavasani.trans.). Tehran: Ney