منابع
بوردیو، پیر(1381). نظریه کنش؛ دلایل عملی و انتخاب عقلانی، ترجمه سید مرتضی مردیها، تهران: نقش و نگار.
رحیمی، مسعود(1396). نظریههای جامعهشناسی و تفسیر آنها از نگاه اندیشمندان امروزی، پایاننامه دکتری، رشته علوم ارتباطات، تهران: دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران.
کریمی، محمد(1384). جنگ جهانی دوم؛ شصت سال بعد، فرهنگ پایداری، دوره 2، شماره 4، 2-16.
کوزر، لوئیس آلفرد(1393). زندگی و اندیشه بزرگان جامعهشناسی، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: علمی.
گیدنز، آنتونی(1394). جامعهشناسی، ترجمه هوشنگ نائبی، تهران: نی.
محمّدی، میثم(1398). محیط زیست و اهمیت آن در ایران، مجموعه مقالات: نشریه دانشگاه تهران.
مونسیسرخه، مریم(1396). لباس و هویت: ابعاد هویت فرهنگی در لباس ایرانی، جلوه هنر، دوره 9، شماره 1، 121- 107.
References
Bourdieu, P. (2002). Theory of Action; Practical Reasons and Rational Choices, Tehran: Naghsh va Negar (Text in Persian).
Coser, L. A. (2010). Masters of SociologicalThought; Ideas in Historical, Tehran: Elmi (Text in Persian).
Giddens, A. (2008). Sociology, Translated by Houshang Nayebi, Tehran: Ney (Text in Persian).
Karimi, M. (2005). World War II: Sixty Years Later, Farhange Paydari, 2 (4), 2-16 (Text in Persian).
Mohammadi, M. (2019). Environment and Its Importance in Iran, Third Environmental Planning and Management Conference, Tehran University (Text in Persian).
Moller, M. (2005). German Gallery: Gallery of Bekleidungsgalerie in Deutschland, Historische Bekleidungsgalerie in Deutschland, Germany.
Mounesisorkheh, M. (2017). Costume and Identity: Characteristics of Cultural Identity in Iranian Clothing, Glory of Art (Jelve-y Honar) Alzahra Scientific Quarterly Journal, 9(1), 107-116. doi: 10.22051/jjh.2017.235 (Text in Persian).
Rahimi, M. (2018). Sociological Theories and Their Interpretation from the Perspective of Modern Thinkers, Tehran University (Text in Persian).
Richen, M. (2014). Vergleich der Berichterstattung von Männern und Frauen vor und nach dem Zweiten Weltkrieg in Deutschland und anderen betroffenen Ländern, Widerstand und Kriegstage, 7(20), 23-50.
Schneider (2016). Die Auswirkungen des Krieges auf die wirtschaftliche und soziale Situation der Menschen (Fallstudie: Die Möglichkeit, Deckungsprodukte zu kaufen), Kultur und Mode in der Europäischen Gemeinschaft, 20(11), 71-90.
Tolen, S. (2016). Änderungen der Abdeckung in Deutschland infolge schwerwiegender sozialer Zwischenfälle, Frauenliteratur, 4(22), 12-17.