اسماعیلی، محمدرضا و حبیبی، مرضیه(1396). طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری دادهبنیاد، تحقیقات بازاریابی نوین، دوره 7، شماره2، 93-114.
اکبری، پریسا و بزی، افشین(1397). نقش صنایع دستی قوم ترکمن در توسعه استان گلستان با تاکید بر اقتصاد گردشگری و کارآفرینی روستایی، همایش ملی کارآفرینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس.
امیری، مقصود؛ هادی نژاد، فرهاد و ملک خویان، شیوا(۱۳۹۶). ارزیابی و اولویت بندی تامین کنندگان با رویکرد ترکیبی آنتروپی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و پرامیتی اصلاح شده(مطالعه موردی: شرکت یوتاب)، تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، دوره 14، شماره 4،۱-۲۰.
بیگآقا، محسن؛ شیروانی، علیرضا و خزائی، مجتبی(1395). طراحی مدل اکوسیستم ارتقاء کارآفرینی در سینمای ایران، مدیریت فرهنگی، دوره 9، شماره 29، 107-122.
پیلهفروش، ربابه خاتون و کیانی سلمی، صدیقه(1395). نقش صنایع دستی در کارآفرینی فارع التحصیلان رشته صنایع دستی دانشگاه کاشان، جلوه هنر، دوره 8، شماره 2، 55-68.
خاکی، رضا؛ میرزاخانی، حسن و غفاری، هادی(1397). ارزیابی مقایسهای محیط کسب و کار استان مرکزی با محیط کسب و کار استانهای کشور، مجلس و راهبرد، سال بیست و پنجم، شماره 94، 393-427.
داوری، علی(1392). آسیب شناسی شاخص رقابت پذیری جهانی(GCI) و محیط کسب و کار: مقایسه تطبیقی نتایج شاخص GCI و دیدگاه کارشناسان وزارتخانههای منتخب، همایش بهبود فضای کسب و کار در ایران، تهران.
داوری، علی؛ سفیدبری، لیلا و باقرصاد، وجیهه(1396). عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ، توسعه کارآفرینی، دوره 10، شماره 1، 100-120.
رستمی، مصطفی و میر، طاهره(1398). تأثیر عقیدهها و باورهای دینی بر آرایههای زیورآلات ترکمن، هنرهای حوزه کاسپین، دوره 1، شماره1، 87-105.
سرفراز، امیر همایون؛ شجاعی، امیر عباس و عابدزاده، میرداود(1398). اولویتبندی استراتژیهای سازمانی با بهکارگیری مدل SWOT و فرایند تحلیل شبکهای گروهی فازی(مطالعه موردی: شرکت تولید مواد اولیه دارویی)، مدیریت صنعتی، دوره 11، شماره 3، 543-560.
شهبازی منشادی، مهرداد و سالار زهی، حبیب اله(1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی(مطالعهای در صنعت کاشی و سرامیک)، توسعه کارآفرینی، دوره 9، شماره 1، 119-137.
علیبیگی، امیرحسین و قمبرعلی، رضوان(1391). ردهبندی معیارهای کیفیت گیوه از دیدگاه تولیدکنندگان استان کرمانشاه، جلوه هنر، دوره4، شماره 1، 59-72.
غلامی، علی و محمدزاده، فاطمه(1396). ارزیابی مطلوبیت و نقش اکوسیستم کارآفرینی روستایی در استان آذربایجان غربی، جغرافیا و پایداری محیط، دوره 7، شماره 2، 83-101.
قمبرعلی، رضوان؛ آگهی، حسین؛ علی بیگی، امیرحسین و زرافشانی، کیومرث(1393). راهبرد اکوسیستم کارآفرینی: پارادیم جدید توسعه کارآفرینی، کارآفرینی در کشاورزی، دوره 1، شماره 3، 21-38.
کرد حیدری، راحیل؛ منصوری موید، فرشته و خداداد حسینی، سیدحمید(1398). فراترکیب عوامل موثر بر توسعه کسبوکارهای فناورانه نوپا در اکوسیستم کارآفرینی، توسعه کارآفرینی، دوره 12، شماره 1، 140-160.
مطیعی، محسن؛ مرادی، محمدعلی؛ عربیون، ابوالقاسم و میگون پوری، محمدرضا(1397). تدوین چارچوب سیاستهای تامین مالی کارآفرینی فناورانه، سیاستگذاری عمومی، دوره 4، شماره 4، 91-112.
مؤمنی هلالی، هادی؛ صدیقی، حسن؛ چیذری، محمد و عباسی، عنایت(1398). تحلیل وضعیت اکوسیستم کارآفرینی مؤثر بر توسعه فعالیتهای کارآفرینانه روستایی: بینشهایی از یک پیمایش در میان شالیکاران چندکاره حوضه آبریز دشت هراز، علوم ترویج و آموزش کشاورزی، دوره 15، شماره 2، 167-186.
میثمی، امیرمهدی؛ محمدی، مهدی؛ محمدی الیاسی، قنبر؛ مبینی دهکردی، علی و حجازی، سیدرضا(1396). ابعاد و مؤلفههای اکوسیستم کارآفرینی فناورانه در ایران، مدیریتتوسعهفناوری، دوره 5، شماره 4، 9-42.
میگون پوری، محمدرضا؛ عربیون، ابوالقاسم؛ پوربصیر، محمد مهدی و مبینی دهکردی، علی(1397). مدلسازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی، توسعه کارآفرینی، دوره 11، شماره 3، 541-560.
References
Ali Beigi, A, Qambar Ali , R. (2012). Classification of Giweh Quality Criteria from the Perspective of Producers in Kermanshah Province, Glory of Art (Jelve-y Honar) Alzahra Scientific Quarterly Journal, 4(1), 59-72 (Text in Persian).
Akbari, P., Bezi, A. (2018). The Role of Turkmen Handicrafts in the Development of Golestan Province with Emphasis on Tourism Economy and Rural Entrepreneurship, National Conference on Entrepreneurship, Islamic Azad University, Chalous Branch (Text in Persian).
Amiri, M., Hadi Nejad, F., Malek Khooban, Sh. (2017). Evaluation and Prioritization of Suppliers with a Combined Entropy Approach, Modified Hierarchical and Perimetic Analysis Process (Case study: YouTube), Operations Research In Its Applications, 14 (4), 1-20 )Text in Persian).
Bevilacqua, M., & Braglia, M. (2000). The Analytic Hierarchy Process Applied to Maintenance Strategy Selection, Reliability Engineering & System Safety, 70(1), 71-83.
Beigagha, M., Shirvani, A., Khazaei, M. (2016). Designing the Model of Ecosystem of Entrepreneurship Promotion in Iranian Cinema, Journal of Cultural Management, 9(29), 107-122 (Text in Persian).
Cunningham, J. A., Menter, M., & Wirsching, K. (2019). Entrepreneurial Ecosystem Governance: A Principal Investigator-Centered Governance Framework, Small Business Economics, 52(2), 545-562.
Davari, A., Sefidbari, L., Baqersad, V. (2017). Factors of Iranian Entrepreneurial Ecosystem based on Eisenberg Model, Entrepreneurship Development, 10 (1), 100-120 (Text in Persian).
Davari, A. (2013). Pathology of the Global Competitiveness Index (GCI) and the Business Environment: A Comparative Comparison of GCI Index Results and the Views of Experts from Selected Ministries, Business Improvement Conference in Iran, Tehran (Text in Persian).
Elia, G., Margherita, A., & Passiante, G. (2020). Digital entrepreneurship ecosystem: How digital technologies and collective intelligence are reshaping the entrepreneurial process. Technological Forecasting and Social Change, 150, 119791.
Entezari, Y. (2015). Building Knowledge-Based Entrepreneurship Ecosystems: Case of Iran, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195, 1206-1215.
Esmaeeli, M., Habibi, M. (2017). Strategic Marketing Model for the Iranian Handicraft Based on Grounded Theory, New Marketing Research Journal, 7(2), 93-114 (Text in Persian).
Feld, B. (2012). Startup Communities: Building an Entrepreneurial Ecosystem in Your City, John Wiley & Sons.
Gnanavelbabu, A., & Arunagiri, P. (2018). Ranking of MUDA using AHP and Fuzzy AHP algorithm, Materials Today: Proceedings, 5(5), 13406-13412.
Gnyawali, D. R., & Fogel, D. S. (1994). Environments for Entrepreneurship Development: Key Dimensions and Research Implications, Entrepreneurship Theory and Practice, 18(4), 43-62.
Gholami, A., Moohamadzadeh, F. (2017). The Assessment of Utility and the Role of Rural Entrepreneurship Ecosystem in West Azerbaijan Province, Geography and Sustainability of Environment, 7(2), 83-101(Text in Persian).
Isenberg, D. (2011). The Entrepreneurship Ecosystem Strategy as a New Paradigm for Economy Policy: Principles for Cultivating Entrepreneurship, Babson Entrepreneurship Ecosystem Project, Babson College, Babson Park: MA.
Isenberg, D. J. (2010). How to Start an Entrepreneurial Revolution, Harvard Business Review, 88(6), 40-50.
Khaki, R., Mirzakhani, H., Ghafari, H. (2018). Comparative Evaluation of Business Environment of Markazi Province and those of Other Provinces in Iran, Majlis and Rahbord, 25(94), 393-428 (Text in Persian).
Kordheydari, R., Mansouri Moayyed, F., Khodadad Hoseini, H. (2019). Metasynthesis of Factors Affecting to Develop Startups in New Technology-Based Firms in Entrepreneurial Ecosystem, Journal of Entrepreneurship Development, 12(1), 141-160 (Text in Persian).
Lee, H., Lee, S., & Park, Y. (2009). Selection of Technology Acquisition Mode Using the Analytic Network Process, Mathematical and Computer Modelling, 49(5-6), 1274-1282.
Ly, P. T. M., Lai, W. H., Hsu, C. W., & Shih, F. Y. (2018). Fuzzy AHP Analysis of Internet of Things (IoT) in Enterprises, Technological Forecasting and Social Change, 136, 1-13.
Maysami, A., Mohammadi Elyasi, G., Mobini Dehkordi, A., Hejazi, S. (2018). The Dimensions and Components of Technological Entrepreneurship Ecosystem in Iran, Journal of Technology Development Management, 5(4), 9-42 (Text in Persian).
Meigounpoory, M., Arabiun, A., Poorbasir, M., Mobini Dehkordi, A. (2018). Modeling and configuration of Factors Affecting on University Campus Entrepreneurship Ecosystem (UCE2) Creation, Journal of Entrepreneurship Development, 11(3), 541-560 )Text in Persian).
Motiei, M., Moradi, M., Arabiun, A., Meigounpoory, M. (2019). Formulation of Technopreneurship Financing Polices Framework, Public Policy, 4(4), 91-112 )Text in Persian).
Momenihelali, H., Sadighi, H., Chizari, M., Abbasi, E. (2019). Analysis of the Entrepreneurial Ecosystem Situation Affecting the Development of Rural Entrepreneurial Activities: Insights from a Survey among Pluriactive Rice Farmers in the Watershed of the Haraz Plain, Iran, Iranian Agricultural Extension and Education Journal, 15(2), 167-186 )Text in Persian).
Pileh Foroush, R. Kh., Kiani Selmi, S. (2016). Role of Handicrafts in Entrepreneurship of Handicrafts Graduates of Kashan University, Glory of Art (Jelve-y Honar) Alzahra Scientific Quarterly Journal, 8(2), 55-68 (Text in Persian).
Qambar Ali, Rezvan; Advertisement, Hussein; Ali Beigi, Amir Hossein; Zarafshani, Kiomars (2014). Entrepreneurship Ecosystem Strategy: A New Paradigm for Entrepreneurship Development, Journal of Entrepreneurship in Agriculture, 1 (3), 21 38) Text in Persian).
Rostami, M., Mir, T. (2019). The Influence of Religious Beliefs and Believing on Turkmen Jewels, Art and Techniqe, 1(1), 87-105 (Text in Persian).
Sarfaraz, A., Shojaie, A., Abedzadeh, M. (2019). Ranking the Strategies with Using SWOT and Fuzzy Analytical Network Process (The Case Study: A Company Producing of Pharmaceutical Raw Materials), Industrial Management Journal, 11(3), 543-560 (Text in Persian).
Schumpeter, Joseph, A. 2005. "Development." Journal of Economic Literature, 43 (1): 108-120.
Shane, S., & Venkataraman, S. (2000). The promise of entrepreneurship as a field of research. Academy of management review, 25(1), 217-226.
Shahbazi Manshadi, M., Salarzehi, H. (2016). Identify and Prioritize Strategic Factors Affecting small and medium-sized businesses using a hierarchical analysis approach (a study in the Ceramic Tile Industry), Journal of Entrepreneurship Development, 9 (1), 119 137 (Text in Persian).
Stam, F. C., & Spigel, B. (2016). Entrepreneurial Ecosystems, USE Discussion Paper Series, 16(13).
Valdez, M. E., & Richardson, J. (2013). Institutional Determinants of Macro–Level Entrepreneurship, Entrepreneurship Theory and Practice, 37(5), 1149-1175.