افروغ، محمد؛ شاهنظری، آزالیا و شوکتی، علیرضا(۱۳۸۹). فرش دوره اسلامی و خاستگاه تولید آن، کتاب ماه هنر، شماره 145، ۱۲۳-۱۱۴.
بهارلو، علیرضا و اکبری، عباس(۱۳۹۱). بررسی نقوش و خاستگاه آنها از فرشهای سرزمین های اسلامی موجود در نقاشیهای عصر رنسانس و پس از آن، نگره، شماره 21، ۳۹-۵۳.
شیرعلییان، فاطمه(۱۳۹۸). مطالعه تطبیقی نقشمایههای نمادین تکرار شونده در دستبافتهها(مطالعه موردی خراسان جنوبی با سیستان و بلوچستان)، جلوه هنر، دوره 11، شماره 2، ۵۳-۶۶.
موسویلر، اشرفالسادات و عصار کاشانی، الهام(۱۳۹۲). سبکشناسی نگارههای طوطینامه با رویکرد نقد سنتی، جلوه هنر، دوره 5، شماره 2، 61-76.
References
Afrough, M., Shah Nazari, A. & Shokati, A. (2015). Islamic Era Carpet and Its Producing Origin. Ketabe Mahe Honar, 145, 114-123 (Text in Persian).
Baharloo, A., Akbari, A. (2012). The Examination of Motifs and Their Origin in Islamic Carpets of Renaissance Painting and after That. Negareh Journal, 7(21), 21-37 (Text in Persian).
Boralevi, A. (2010).Sofreh: pane amore e fantasia dalla Persia tribale, Milan: Giorgio Mondadori.
Boralevi, A. (2016). Il tappeto di caccia del museo Poldi Pezzoli di Milano nel ritratto di granduca Ferdinando III di Lorena del museo civico di Pistoia, Tappeti in Pittura, XV- XIX secolo, (exhibition catalogue), Milan: Moshe Tabibnia Gallery.
Brancati, L. (1999). Tappeti Dei Pittori, Milan: Skira.
Cambell, G. (2006). The Grove Encyclopedia of Decorative Arts, Volume 1, New York: Oxford University Press.
Danny, W. (2007). Tessuti e tappeti orientali a Venezia, Venezia e l’Islam 828-1797, Venice: Marsilio.
De Vecchi, P., Cerchiari, E. (1995). Arte Nel Tempo, Rome: Bompiani.
Di Prima, M. (2015). Un successo lungo due secoli. I tappeti 'Lotto' in alcune nature morte della fototeca di Federico Zeri, Temi Iconografici, 234-245.
Farhangpour, Y. (2018). Tappeti Orientali nell’Italia dell Rinascimento, Master Thesisi, Università degli studi di Siena, Septembre 2018.
King, D. (1983). The Eastern Carpet in the Western World: From the 15th to the 17th, London: Hayward Gallery.
Kurt, E. (1970). Seven Hundred Years of Oriental Carpets, London: Faber & Faber.
Lessing, J. (1879). Ancient Oriental Carpet Patterns after Pictures and Originals of the Fifteenth and Sixteenth Centuries with Descriptive Text, London: Henry Sothern.
Mack, R. (2001). Bazaar to Piazza: Islamic Trade and Italian Art, 1300-1600, California: University of California Press.
Marsano, B. (2015). Il vello dipinto, Tappeti in pittura, Milan: Moshe Tabibnia Gallery.
Milanesi, E. (1999). The Carpet: Origins, Art and History, Richmond Hill: Firefly Books Ltd.
Mills, J. (1981), Lotto' carpers in Western paintings, Hali, 4 (3), pp: 28-89.
Mousavi, A., Assar Kashani, E. (2014). Stylistics of Tooti Nameh with traditional Critical Approach, Glory of Art (Jelve-y-honar) Alzahra Scientific Quarterly, 5(2), 61 -76 (Text in Persian).
Shiraliayn, F. (2019). Comparative Study of Repetitive Symbolic Motifs in Handwoven Fragments (Case Study of Southern Khorasan with Sistan and Baluchistan), Glory of Art (Jelve-y-honar) Alzahra Scientific Quarterly, 11(2), 53-66 (Text in Persian).
Spallanzani, M. (2007). Carpet studies 1300-1600, Genova: Sagep.
Tabibnia, M., Marchesi, T., Piccoli, E. (2009).Crivelli e l'arte tessile. I tappeti e i tessuti di Carlo Crivelli, Milan: Mondadori Electa.
Ydema, O. (1991). Carpets and Their Dating’s in Netherlandish Paintings 1540-1700, London: Antique Collectors Club Ltd.
URLs: