اکمن، پل و وی فریزن، والاس(1393). رمزگشایی از چهره، ترجمه نیما عربشاهی، تهران: بیان روشن.
بشیر، حسن(1393). دانشنامه علوم ارتباطات، جلد اول(ارتباطات)، تهران: کارگزار روابط عمومی.
پهلواننژاد، محمدرضا(1386). ارتباطات غیرکلامی و نشانهشناسی حرکات بدنی، زبان و زبانشناسی، دوره سوم، شماره 6، 13-34.
پیس، آلن و پیس، باربارا(1387). کتاب جامع ارتباطات غیر کلامی : زبان بدن. ترجمه فریبرز باغبان، مشهد: پژوهش توس.
جمالی، نیلوفر(1398). بررسی جایگاه عکاسی پرتره در آگهیهای تبلیغاتی معاصر ایران ( با تاکید بر آگهی سفیران برند)، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری، تهران: دانشگاه الزهرا.
حسنپور، محمد و نیکبر، مازیار(1393). مفاهیم کاربردی زبان بدن در عکاسی، تهران: ترانه.
لیتل جان، استیفن و فاس، کارن(1394). دایرة المعارف نظریههای ارتباطات، ترجمه امیرحسام اسحاقی، تهران: اطلاع رسانان.
معنوی راد، میترا و فاطمی، فریماه(1394). تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فراواقعگرا، جلوه هنر، سال 9، شماره پیاپی 17، 99-106.
References
Bashir, H. (2014). Encyclopedia of Communication Sciences, (Vol. 1), Tehran: Kargozar Ravabet Omumi (Text in Persian).
Danesi, Marscel (2009). Dictionary of Media & Communications, New York: M.E.Sharpe.
Danesi, Marscel (2013). Encyclopedia of Media & Communication, Toronto: University of Toronto Press.
Ekman, Paul & Wallace V. F. (2003). Unmasking the Face. Translated by Nima Arabshahi, (1st ed.), Tehran: Bayane Rowshan (Text in Persian).
Hassanpour, M. & Nikbar, M. (2014). Practical Implication of Body Language in Photography. (1st ed.). Tehran: Taraneh (Text in Persian).
Jamali, N. (2019). Investigating the Position of Portrait Photography in Contemporary Iranian Advertisements (With an Emphasis on Adverts of the Brand Ambassadors), Tehran: Alzahra University. (Text in Persian)
Kilyeni, A. (2009). Nonverbal Communication in Print Ads. Professional Communication & Translation Studies, 2(1-2), 17-24.
Kress, Gunther & Leeuwen, Theo Van (2006). Reading Images: The grammar of Visual Design, (2nd ed.), New York: Routledge.
Littlejohn, S. W. & Foss, K. A. (2009). Encyclopedia of Communication Theory, Translated by Amirhessam Eshaghi, (1st ed.), Tehran: Ettelarasanan (Text in Persian).
Pahlavan Nezhad, M. (2007). Non-verbal Behaviours & Semiotics of Body-Gesture, Journal of Language & Linguistics, 3(6), 13-34 (Text in Persian).
Pease, B. & Pease, A. (2004). The Definitive Book of Body Language, Translated by Fariborz Baghban, (1st ed.), Mashad: Pajoohesh Toos (Text in Persian).
Manavi Rad, M., Fatemi, F. (2017). Advertisement and Audience Satisfaction with Emphasis on Surrealism Commercial Advertisement, Glory of Art (Jelve-y Honar) Alzahra Scientific Quarterly Journal, 9(1), 99-106. doi: 10.22051/jjh.2017.229. (Text in Persian).
Mehrabian, A. (1971). Silent Messages, California: Wadsworth Publishing Company.
Walton, Ruth (1998). The Power of the Poster, Edited by Margaret Timmers, London: V&A Publications.
Weinberg, P. & Konert, F. J. (1984). Emotional Facial Expressions in Advertising, Advances in Consumer Research, 11, 607-611.
Skinner, M. & Mullen, B. (1991). Facial Asymmetry in Emotional Expression: A Meta-Analysis of Research, British Journal of Social Psychology, 30, 113-124.
URLs
URL3. http://badkoobeh.com/Works (September 9, 2018)
URL5. https://newshanik.ir/newsDetail/2123(September 9,2018)