منابع
احمدی، حسین(1368). نقاشی ایران و نمایشگاههای جمعی، سوره، دوره 1، شماره 12، 42-46.
اسکارچیا، جان روبرتو(1376). هنر صفوی، زند، قاجار، ترجمه یعقوب آژند، تهران: مولی.
افتخاری، سیدمحمود(1381). نگارگریایران، تهران: زرین و سیمین.
پاکباز، رویین(1378). دایرهالمعارف هنر، تهران: فرهنگ معاصر.
پاکباز، رویین(1392). نقاشی ایرانی از دیرباز تا امروز، تهران: زرین و سیمین.
پروهان، مرضیه(1371) .استاد هادی تجویدی حلقه اتصال هنرنگارگری سنتی به نسل امروز، ادبستان، شماره 39، 24-27.
رابینسن،ب. و(1390). تاریخ هنر ایران(11) هنر نگارگری ایران، ترجمه یعقوب آژند، تهران: مولی.
رضازاده طامه، قاسم(1374). کلک خیالانگیز: استاد محمود فرشچیان، هنر، شماره ۲۸، 203- 210.
رضایینبرد، امیر(1394). تاثیر و تاثرات مدرسه صنایع قدیمه و موزه هنرهای ملی در نگارگری معاصر مطالعه موردی محمود فرشچیان، نگارینه، شماره 7 و 8، 108- 128.
رضایینبرد، امیر(1395). بررسی سبک و آثار محمود فرشچیان: مبانی نظری و عملی، مبانی نظری هنرهای تجسمی، دوره1، شماره 2، 23-39.
شادقزوینی، پریسا و براتی، کبری(1397). تحلیل تطبیقی عناصر خیر و شر در دو نگاره ابراهیم(ع) و سیاوش در آتش از استاد فرشچیان
، جلوه هنر،
دوره 10، شماره 1، 53-64
.
شوالیه، ژان و گریران، آلن(1379). فرهنگ نمادها، ترجمه سودابه فضایلی، جلد5، تهران: جیحون.
قزوینی، میرغیاثالدین علی(1358). مهابهارت، تهران: طهوری.
قزوینی، رویا(1385). هنرستان هنرهای زیبای اصفهان، فرهنگ اصفهان، شماره 33 و 34، 122- 126.
مهرپویا، جمشید(1367). استاد حسین طاهرزاده بهزاد، موزهها، شماره 8، 12- 23.
میرزایی، کریم(1384). نگارگری ایران و نگارگری معاصر، تندیس، شماره 46، 6.
ناصرخسرو، ابومعین(1373). دیوان ناصرخسرو قبادیانی، با مقدمه سیدحسن تقیزاده. تهران: نگاه و علم.
هنریمهر، فاطمه؛ دادور، ابوالقاسم و مظاهری، مهرانگیز(1385). صورت زن در نگارگری معاصر، کتاب ماه هنر، شماره 101 و 102، 52 -59.
... (1346). هادی تجویدی،ماهنامه هنر و مردم(اردیبهشت)، شماره 55، 42.
... (1380). هنر و هنرمندان: عباسعلی پورصفا، سعید تورگلی، رضا بدرالسماء، فرهنگ اصفهان، شماره 21، 98-99.
References
Ahmadi, H. (1989). Iranian Painting and Group Exhibitions, Sureh, 1 (12), 42-46 (Text in Persian).
(No Subject), Tajvidi, H. (1966). Art and people, 55, 42 (Text in Persian).
Eftekhari, M. (2002), Persian Painting, Tehran: Zarrin-o-Simin (Text in Persian).
(No Name). (2002). Art and Artists: Abbas Ali Poursafa, Saeid Torgoli, Reza Badrosama,, Isfahan Culture, 21: 98-99 (Text in Persian).
Honari Mehr, F., Dadvar, A., Mazaheri, M. (2006). The Woman's Face in Contemporary Painting, Mah-e Honar Book, 101-102, 52-59 (Text in Persian).
Mehrpoya, J. (1987). Professor Hossein Taherzadeh Behzad, Museums, 8, 12-23 (Text in Persian).
Mirzaei, K. (2005). Iranian Painting and Contemporary Painting, Tandis, 46, 6 (Text in Persian).
Naser Khosro, A. M. (1994). Naser Khosrow's Poetry Book, Tehran: Negah-o-Elm (Text in Persian).
Pakbaz, R, (2014). Persian Painting from Ancient Times to the Present, Tehran: Zarrin-o-Simin (Text in Persian).
Pakbaz, R. (1999). Encyclopedia of Art, Tehran: Farhange Moaser (Text in Persian).
Parvahan, M. (1992). Professor Hadi Tajvidi as the Connector of the Traditional Art to Today's Generation, Adabestan, 39, 24- .27 (Text in Persian)
Qazvini, M. (1979). Mahabaharat, Tehran: Tahouri (Text in Persian).
Qazvini, R. (2006), Conservatory of Fine Arts in Isfahan, Isfahan Culture, 33-34, 122- 126 (Text in Persian).
Rezaeinabard, A. (2017). An Introduction to Mahmoud Farshchian's Style and Works (Theoretical and Practical Foundations), Theoretical Principles of Visual Arts, 1(2), 23-40. doi: 10.22051/jtpva.2017.3969 (Text in Persian).
Rezaeinabard, A. (2015). The Impact and Effects of the Old Handicrafts School and the National Museum of Art on Contemporary Iranian Painting Case Study: Mahmoud Farshchian, Negarineh Islamic Art, 7-8, 108-128 (Text in Persian).
Rezazadeh Tameh, Q. (1996). Fantastic pen, Master Mahmoud Farshchian, Art, 28, 203-210 (Text in Persian).
Robinson, B. W. (2011). Iranian Art History, Translated by Yaghoub Azhand, Tehran: Mola (Text in Persian).
Scarcia, G. R. (1997),Safavid, Zand and Qajar Art, Translated by Yaghoub Azhand, Tehran: Mola (Text in Persian).
Shad Ghazvini, P. & Barati, K. (2018).Comparative Analysis of Good and Evil in Two Illustrations of Master Farshchiyan, Abraham and Siavash in Fire(With a regard to Form and Content), Jelve-y Honar(Glory of Art) Alzahra Scientific Quarterly Journal, 10(1), 53-64. doi: 10.22051/jjh.2017.7536.1032 (Text in Persian).
Chevalier, J. & Gheerbrant, A. (2000). Dictionary of Symbols, Translated by Sudabeh Fazaeli, Tehran: Jeyhoun (Text in Persian).
https://ia601401.us.archive.org/15/items/badrossama/Badr_os_sama.pdf (Retrieved 19/09/2019).