پهلوان، فهیمه (1390). درآمدی بر تحلیل عناصر تصویری در آرم، تهران: دانشگاه هنر.
حافظنیا، محمدرضا (1391). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: سمت.
صادقی رودانی، امینالله (1392). بررسی عناصر بصری در آرم دانشگاههای جهان، (مورد پژوهی: بیست دانشگاه)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر تهران.
کاپفرر، ژان نوئل (1389). مدیریت راهبردی نام تجاری: رویکردهای جدید به خلق و ارزیابی ارزش ویژه نام تجاری،ترجمه سینا قربانلو، تهران: مبلغان.
کلر، کوین لین (1391). مدیریت استراتژیک برند،ترجمه عطیه بطخایی، تهران: سیته.
نیکزاد، مژده (1393). بررسی بصری آرم شرکتهای هواپیمایی جهان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر تهران.
هیگ، مت (1388). سلاطین نام های تجاری،ترجمه سنبل بهمنیار، تهران: سیته.
References
Baily, R. & Ball, S. (2006). An Exploration of the Meanings of Hotel Brand Equity. The Service Industries Journal, 26, 15-38.
Glavor, K. & Koncul, N. (2012). Strategic Importance of 'Brand' in Tourism & Hotel Industry. Zagreb International Review of Economics & Business, 15(2),79-86.
Hafeznia, M. R. (2012). An Introduction to the Research Method in the Humanities(18nd ed.). Tehran: SAMT (Text in Persian).
Haig, M. (2004).Brand Royalty: How The World's Top 100 Brands Thrive & Survive (2nd ed.), (Sonbol Bahmanyar, Trans.), Tehran: Citeh (Text in Persian).
Harned, R. (2009). The Palace Hotel. US: Arcadia Publishing. Charleston SC, Chicago IL, Portsmouth NH, San Francisco CA.
Kapferer, J. N. (1994). Strategic Brand Management: New Approaches to Creating & Evaluating Brand Equity (2nd ed.). (S. Ghorbanlou, Trans.). Tehran: Moballeghan (Text in Persian).
Kapferer, J. N. (1997). Brand Confusion: Empirical Study of Legal Concept. Psychology & Marketing, 12(6), 551-568.
Keller, K. L. (2008). Strategic Brand Management: Building, Measuring, & Managing Brand Equity (2nd ed.). (Atieh Batkhaei, Trans.). Tehran: Citeh (Text in Persian).
Morgan, C. L. (1999). Logos (Logo, Identity, Brand, Culture). New York: Watson-Guptill.
Nikzaad, M. (2014). Visual Investigation of the Logos of Airline Companies in the World (Master's Thesis), University of Art, Tehran, Iran (Text in Persian).
Pahlavan, F. (2011). An Introduction toAnalysis of the Visual Elements of Logo (4th ed.). Tehran: University of Art (Text in Persian).
Prasad, K. & Dev, C. S. (2000). Managing Hotel Brand Equity: A Customer-Centric Framework for Assessing Performance. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 41(3), 22-31. doi:10.1177/001088040004100314.
Sadeqi Roudani, A. S. (2013). Study of Visual Elements of World Universities' Logo (Case Study: Twenty Universities) (Master's Thesis), University of Art, Tehran, Iran (Text in Persian).
URLs:
URL5. https://www.trivago.com, Retrieved: 31.11.2014.