- افشار مهاجر (1388). گرافیک تبلیغات چاپی در رسانهها. تهران: سمت.
- اُگیلوی. دیوید (1385). رازهای تبلیغات، کورش حمیدی، علی فروز فر، تهران: مبلغان.
- امیری. کلثوم، (1384)تأثیر نحوه استفاده از تکنیکهای دیجیتالی و سبکهای تفکر بر خلاقیت در دانشجویان رشتههای علوم انسانی،فنی مهندسی و هنر دانشگاه الزهرا، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی، دانشگاه الزهرا (س).
- سولیوان، لوک (1387). تبلیغات خلاق، فرزاد مقدم، تهران: سیته
- شریف، ناطق (1384). بررسی منبع کنترل و خلاقیت در دانشجویان دانشگاه صنعت شریف، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی
- موناری، برونو (1380). ابتکار، پاینده شاهنده، تهران: قلم آشنا.
- متوسل الحق، سپیده (1378). خلاقیت در تبلیغات، کتاب ماه هنر، شماره 122، 79 -66.
- محمدی، فاطمه (1382). شناخت فناوری اطلاعات، مجله رشد و تکنولوژی آموزشی، دفتر انتشارات کمکآموزشی، شماره 7 و 5، 30-23.
- محمدی فر. محمدرضا (1377). فرهنگ تبلیغات. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
کارگاه آموزشی:
کارگاه آموزشی دکتر بهنود اللهوردی با عنوان «کمپین برند آفرینی به سبک بانیک» (1388)
منابع تصاویر
موناری. برونو، (1380) ابتکار (پاینده شاهنده) تهران: قلم آشنا (تصاویر 1 تا 6 از بخش اول فصل دوم)
ورامینی. نیما، (1387) تفکر خلاق در گرافیک. تهران: فرهنگسرای میر دشتی
1- Fishel, Catharine (2002). Minimal graphics.China: Rockport
2- Communication Arts (1992). Volume 34, number 7. Advertising Annual. California: Coyne & Blanchard, inc
www.banik.ir
www.google.com 6/7/1388(تصویر1،2 )
DVD برگزیده تبلیغات خلاق جهان در سالهای 2008,2009. دفتر ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات.(تصاویر،3.4.5)